http://u.goal.com/301600/301662_heroa.jpg

با اتفاقاتی که بعد از دیدار استقلال و سپاهان رخ داد و با توجه به میل و علاقه‌ای که مجتبی جباری برای بازگشت به استقلال نشان داده شاید دوری او از تیم محبوبش خیلی کمتر از پیش‌بینی‌ها به طول بیانجامد.

برخی کار‌شناسان معتقدند ستاره فصول گذشته استقلال که بعد از ۹سال حضور در این تیم از جمع آبی‌پوشان جدا شده و به سپاهان پیوسته است، در بازی هفته دوم لیگ بر‌تر مقابل تیم سابق خودش آن مجتبی جباری سابق نبود و نتوانست انتظارات موجود را پاسخ دهد. این در حالی است که جباری در هفته نخست مسابقات، توان و انگیزه بیشتری از خود نمایش داده بود.

بدون تردید نمی‌توان علاقه جباری برای بازگشت به استقلال را کتمان کرد چه آنکه خود این بازیکن هم بعد از بازی در مقابل استقلال حرف‌هایی زد که البته کمتر بازیکنی حاضر به گفتن آن‌هاست؛ جباری با بیان این‌که صد درصد دوست دارد به استقلال بازگردد، گفت: «من ۹سال در این تیم با غم‌ها و شادی‌ها همراه هواداران بودم من دوست داشتم در استقلال بمانم اما شرایط فراهم نشد. این بازی انگیزه من را برای بازگشت به استقلال بیشتر کرد و امیدوارم هرچه زود‌تر به این تیم بازگردم.»

وی که در مقابل استقبال خوب هواداران استقلال، در «آمپاس شدید» قرار گرفته بود، در ادامه صحبت‌هایش گفته است: «من انتظار نداشتم هواداران این‌گونه مرا درک کنند، به هرحال شرایطی به وجود آمد و نتوانستم در استقلال بمانم. اما از این خوشحالم که هواداران من را به خوبی درک کردند و نشان دادند که به پیشکسوتان و بازیکنان خود احترام می‌گذارند حالا اگر هم اتفاقی افتاده و بازیکن از تیم جدا شده اما هواداران همچنان بازیکنان را دوست دارند.»

اما شاید شاه‌کلید صحبت‌های ستاره سابق استقلال آن‌جا بود که در مقابل خبرنگاران گفت: «من اصلاً از پیروزی سپاهان خوشحال نیستم و از باخت استقلال ناراحتم...» و حالا انگار همین جمله برای مدیران سپاهان سخت آمده و آن‌ها را هم در «آمپاس شدید» قرار داده است اما به دلایل نامشخص، فعلاً آن را علنی نکرده‌اند.

در همین حال، استقلال هم که طی بازی‌های گذشته کمبود بازی‌ساز حرفه‌ای در ترکیب خویش را به خوبی احساس کرده، این صحبت‌های جباری را یک «چراغ سبز» جدی برای بازگشت قلمداد کرده و زمزمه‌های بازگرداندن «شماره هشت» سابق را در آخر فصل و شاید حتی حتی در نیم‌فصل مطرح کرده‌اند. مساله‌ای که موجبات شادی ژنرال آبی‌ها را فراهم کرده و نیمی از دغدغه‌های او را برطرف می‌کند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 ا 15:14 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.