گزارش روز: لندن در محاصره آلمانی ها؛ آمادگی لندن برای حمله تمام عیار ژرمنها

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس در شهر لندن 40هزار آلمانی زندگی می کنند که یک بار هم که شده ، می توانند آن طور که دوست دارند پایتخت بریتانیا را به قرق خود در بیاورند. آنها ترجیح  می دهند تا به بهترین نحو ممکن از شب تمام اروپایی لیگ قهرمانان اروپا لذت ببرند.

آنها یک بار در سال در شب جشن اکتبرفست در باری در لندن اجازه تجمع می یابند تا این مراسم را دور هم جشن بگیرند ولی حتی درآن مراسم هم سعی می کنند تا سروصدای زیادی برای بریتانیایی ها ایجاد نکنند. البته چه آلمانی ها و چه انگلیسی ها می دانند که شنبه شب، شب متفاوتی است و دراین شب استثناهای زیادی برای آنها قائل خواهند بود. علاوه بر 40 هزار آلمانی ساکن لندن، دست کم 50 هزار آلمانی (که برخی منابع تعداد آنها را تا 80 هزار نفر تخمین زده اند) ،برای لذت بردن از جو فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان اروپا به لندن خواهندآمد. حالا همه نگاه ها به لندن و البته به آلمانی هایی که در زمین ومبلی به میدان می روند دوخته خواهد شد.

درحال حاضر رزرو یک میز در یک بار در حومه ومبلی و درحتی در محله سوهو غیرممکن است. همه میزها رزرو شده است و از زمان برگزاری بازیهای مرحله نیمه نهایی، تماام بارهای لندن که رنگ و بویی آلمانی دارند، میزهایشان را رزرو داده اند. بیرشنکه، یک انبار مرکزی، دو سالنش را برای شنبه شب اجاره داد. حتی بار کشتی تایمز هم برای بازی فینال رزرو شده است. هواداران بایرن 23 هزار بلیط برای تماشای فینال دارند و هواداران دورتموند هم 23 هزار بلیط .دراین میان پلیس لندن هم نگران آن است که با وجود اعلام قبلی و نصب پلاکاردهای هشدار دهنده، هزاران آلمانی بدون بلیط فینال، خودشان را به لندن برسانند.

البته انگلیسی ها به بهترین نحو ممکن خودشان را برای برگزاری جشن قهرمانی یکی از دو تیم آلمانی در خیابان های لندن آماده کرده اند ولی هجوم این تعداد آلمانی به لندن، اتفاقی تعجب آور است.

نکته بامزه ای که دراین شرایط جالب توجه است این است که روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس اخیرا انتقاد کرده بود که تنها کمتر از 40% از بازیکنان تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیسی هستند و بحثی را برسر نیاز فوتبال جزیره مطرح کرده بود که درروزهای اخیر روی جلد روزنامه های انگلیسی رفته بود. حالا روزنامه تلگراف در گزارشی به این نکته اشاره کرده که اکثر سرمربیان انگلیسی از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور ولیگ انگلیس خواسته اند تا مدلی شبیه فوتبال آلمان را دراین کشور پیاده سازی کنند.هر دو تیم فینالیست آلمانی ، از بازیکنان بومی بهره می برند وسرمربیان انگلیسی این را عامل پیشرفت تیم ملی این کشور می دانند.بحث ساختاری منسجم درمیان است که نتیجه همکاری باشگاه ها و فدراسیون فوتبال است. ولی در لیگ انگلیسی، لیگی تجملاتی و مملو از غرور، تمایل زیادی برای اعمال این تغییرات احساس نمی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392 ا 15:41 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.