اوزیل: ژوزه عزیز! برایت بهترین ها را آرزو می کنم

اوزیل: ژوزه عزیز! برایت بهترین ها را آرزو می کنم

مسوت اوزیل، ستاره رئال مادرید، با انتشار متنی در صفحه فیس بوکش، از ژوزه مورینیو، مربی سابقش، به دلیل همه چیزهایی که در سه سال همکاری به او یاد داد، تشکر کرد.

اوزیل در سال 2010 از وردربرمن به رئال پیوست و زیر نظر مورینیو به یکی از بهترین هافبک های دنیا تبدیل شد. مورینیو روز گذشته به طور رسمی به عنوان سرمربی چلسی معرفی شد.
اوزیل در صفحه فیس بوکش نوشت:" ژوزه مورینیوی عزیز، در فوتبال حرفه ای آدم ها می آیند و می روند. از روزی که او من برای رئال به خدمت گرفت، سه سال می گذرد. در این سه سال، او چیزهای زیادی به من یاد داد و اعتماد زیادی به من داشت.
به همین خاطر اکنون از تو از صمیم قلب تشکر می کنم و برایت بهترین ها را آرزو دارم. از تو بسیار متشکرم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 ا 1:40 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.