EPL - Manchester City v Fulham, Sergio Aguero
Getty Images
  ترکیب احتمالی

منچسترسیتی

Hart
Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy
Barry, Milner
Nasri, Tevez, Silva
Dzeko

فولام


Schwarzer
Riether, Hangeland, Hughes, Richardson
Baird, Karagounis
Kacaniklic, Ruiz, Duff
Berbatov


سایت گل - روبرتو مانچینی سرمربی منچستر سیتی،در آستانه بازی حساس شنبه عصر برابر فولام می تواند بار دیگر وینسنت کمپانی مدافع و کاپیتان تیمش را در اختیار داشته باشد.این مدافع بلژیکی در جریان پیروزی 2-0 یکشنبه اخیر برابر آرسنال با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج و مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

سمیر نصری پس از سپری کردن سه جلسه محرومیت به دلیل اخراج در بازی برابر نورویچ سیتی حالا می تواند در بازی روز شنبه تیمش را همراهی کند.نصری به هنگام درگیری فیزیکی با سباستین باسونگ بازیکن نورویچ از زمین مسابقه اخراج شد و پس از آن به دلیل شدت درگیری از سوی فدراسیون فوتبال انگلیس با محرومیت سه جلسه ای روبرو شد در حالی که سرخیو آگوئرو پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش که در روز سال نو میلادی گریبانگیر او شد حالا ممکن است در بازی روز شنبه برابر فولام بتواند به میادین بازگردد.

میکا ریچاردز،مایکون و جک رودول همگی مصدوم و به این بازی نخواهند رسید.

در سوی دیگر فولام در سفر روز شنبه به ورزشگاه اتحاد، دیمیتار برباتوف آماده را در اختیار خواهد داشت،با توجه به این موضوع که به این مهاجم بلغارستانی در پیروزی سه شنبه شب فولام برابر بلکپول از سری رقابت های اف ای کاپ کاملا استراحت داده شد.

برایان روئیز و استیو سیدول هر دو مصدوم و برای این بازی در دسترس نیستند در حالی که سیمون دیویس به دلیل مصدومیت از ناحیه ران ،کریم فری به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران و محمد دیارا به دلیل آسیب دیدگی زانوی خود مصدوم و در بازی برابر منچسترسیتی از همراهی تیمشان محروم خواهند بود.

  آیا می دانستید؟
  • منچستر سیتی از 67 بازی اخیرش که با دو گل از حریف خود پیش افتاده در 65 بازی در نهایت موفق به کسب پیروزی شده-دو بازی دیگر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده.

    پابلو زابالتا مدافع منچستر سیتی با انجام 67 تکل بیش از هر بازیکن دیگری در ورزشگاه اتحاد تکل رفته.او میانگین یک تکل در هر 22.5 دقیقه را دارد.

    مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره در این فصل لیگ برتر به طور متوسط از هر گل 1.12 امتیاز کسب کرده.

    فولام  از 31 گل این فصل خود در لیگ برتر جزیره تقریبا بیش از یک چهارم گل های خود را ( 23 درصد ) در 10 دقیقه پایانی بازی ها به ثمر رسانده.

    شاگردان مارتین یول با کسب تنها سه پیروزی از 16 بازی اخیر خود در مجموع رقابت ها در حال حاضر در فرم و شرایط خوبی قرار ندارد.

    دیمیتار برباتوف (تصویر سمت راست ) خرید تابستانی باشگاه فولام با هفت گل زده بهترین گلزن تیمش می باشد.

    کریس بیرد مدافع فولام با آمار 3.6 در هر بازی یکی از بازیکنانی بوده که در این فصل لیگ برتر جزیره بیشترین توپ گیری را داشته.

 



تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ا 13:9 نويسنده : Hamidreza ا

Frank Lampard - Chelsea

سایت گل- به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، فرانک لمپارد، هافبک باتجربه چلسی، با لس آنجلس گلکسی برای انتقال به این باشگاه در پایان فصل به توافق رسید.

باشگاه چلسی ماه گذشته به لمپارد اعلام کرد قراردادش که در پایان فصل به اتمام می رسد، تمدید نخواهد شد وبه این ترتیب، دوران 12ساله حضورش در باشگاه لندنی در سال 2013 پایان خواهد پذیرفت.

گفته می شد باشگاه های منچستریونایتد و آرسنال نیز به دنبال به خدمت گرفتن این هافبک باتجربه هستند و حتی باشگاه اورتون نیز قراردادی سه ساله به لمپارد پیشنهاد داد اما او ترجیح داده راهی ام ال اس شود.

یک منبع نزدیک به باشگاه لس آنجلس گلکسی در گفتگو با سایت گل گفت:" همه توافقات صورت گرفته است."

این در حالی است که سخنگوی باشگاه ال ای گلکسی حاضر به تایید یا تکذیب این خبر نشد و تنها گفت که بروس آره نا، سرمربی این تیم، علاقه مند است تا لمپارد به خدمت بگیرد.

لمپارد که در حال حاضر با 194 گل زده، دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه چلسی است، با توجه به اتمام قراردادش با چلسی در پایان فصل، می تواند از همین حالا یک پیش قرارداد با یک باشگاه خارجی امضا کند.

او در تور پیش فصل چلسی در آمریکا هم ابراز علاقه کرده بود که روزی در ام ال اس بازی کند.



تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ا 6:43 نويسنده : Hamidreza ا

تيم استقلال در حالي فردا به مصاف ملوان انزلي مي رود که 3 بازيکن 2 اخطاره در ترکيب خود دارد.جواد نکونام، عباس محمد رضايي و امير حسين صادقي 2کارته هاي اين تيم محسوب مي شوند که در اين بين عباس محمدرضايي به انزلي سفر نکرده است.

به گزارش فارس،همچنين فرهاد مجيدي، ميثم بائو، سياوش اکبرپور، هاشم بيک زاده و ايمان موسوي بازيکنان تک اخطاره استقلال محسوب مي شوند.

خسرو حيدري در بازي با ملوان 3 اخطاره است و براي بازي هفته آينده مشکلي نخواهد داشت.

اعضاي تيم استقلال بعد از سفر به رامسر با اتوبوس راهي انزلي مي شوند و سپس به هتل سپيد کنار مي روند.

قرار است تيم استقلال عصر امروز يک جلسه تمرين در زمين باشگاه ملوان و يا يکي از زمين هاي اطراف هتل انجام دهد.



تاريخ : جمعه 29 دی 1391 ا 15:5 نويسنده : Hamidreza ا

 

Cristiano Ronaldo - real madrid FC
 

سایت گل- دیوید جیل، مدیر اجرایی منچستریونایتد، شایعات اخیر در مورد بازگشت کریس رونالدو به الدترافورد را رد کرد.

هرچند رونالدو تا سال 2015 با رئال قرارداد دارد و بارها اعلام کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در سانتیاگو برنابئو مباند، از زمانی که از شرایطش در این باشگاه اظهار نارضایتی کرده، شایعاتی مختلفی در مورد آینده اش منتشر شده؛ از جمله اینکه گفته می شود ممکن است به باشگاه سابقش برگردد.

اما جیل در گفتگو با اسکای اسپورتس نیوز گفت:" او بازیکن فوق العاده ای است اما تا دو سال و تیم دیگر با رئال قرارداد دارد.

ما در انتظار استقبال از او هستیم. او در دیدار منچستریونایتد- رئال در چمپیونزلیگ با استقبال ویژه ای روبرو خواهد شد و این تنها چیزی است که ما می توانیم در مورد او بگوییم."

رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی کرد و در این مدت، 117 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

 



تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391 ا 22:2 نويسنده : Hamidreza ا

 

امیرقلعه نویی

 

سايت گل- امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از دیدار با ملوان اظهار داشت: ملوان تیم بسیار خوبی است و نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده است. آنها در جایگاه پنجم جدول حضور دارند.

به گزارش گل به نقل از فارس، قلعه‌نويي در ادامه افزود: ملوان همواره در تهران و انزلی تیم‌های بزرگی را شکست داده و اعتقاد دارم یک مدیر معرفتی و کاربلد به نام درودگر دارد و همه این مسائل نشان می‌دهد که بازی سختی داریم اما ما هم استقلال هستیم و بازیکنان هم‌دل‌تر شده‌اند و امیدوارم بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کنیم . آنها یکسری نقاط ضعف و قوت دارند که ما نتوانستیم آنها را آنالیز کنیم چون فاصله بازی‌ها بسیار کم است و اگر بخواهیم زیاد کار تاکتیکی کنیم، زمان نداریم اما امیدوار هستم این بازی مثل همیشه زیبا باشد.

وی تأکید کرد: می‌دانیم که شرایط جوی در انزلی بارانی نیست و کیفیت زمین انزلی نسبت به سال های گذشته بهتر شده است .

وی در پاسخ به این سوال که شرایط دربی چقدر می‌تواند روی این مسابقه اثر گذار باشد گفت: برای من فکر و ذکرم بازی با ملوان است و بازی به بازی جلو می‌رویم. فینال انزلی از همه چیز برای ما مهم‌تر است.

قلعه‌نویی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در بازی شنبه گفت: حیدری به دلیل محرومیت در اختیار ما نیست و عباس محمدرضایی زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند. از آنها تشکر می‌کنم ولی هنوز شرایط رضایی برای این بازی مشخص نیست.

خبرنگاری پرسید همیشه شاهد بودیم قبل از دربی بازیکنان کری می‌خوانند ولی این بار مدیران عامل علیه یکدیگر موضع گرفتند، نظر شما در این خصوص چیست؟ قلعه نویی گفت: من مطبوعات را نمی‌خوانم ولی جامعه ما نیاز به آرامش دارد و صبر مردم از اینگونه رفتارها لبریز شده است. ما به عنوان الگوهای فوتبال باید به شکلی رفتار کنیم که طرفداران لذت ببرند، اینجا فقط جنگ اعصاب است، ما از یک مدیرعامل تعریف کردیم ولی علیه ما صحبت کردند، وقتی اهل فن نباشند این حرف‌ها به وجود می‌آید. رویانیان یک مدیر زحمتکش است و کارهای بزرگی انجام داده ولی بعد از گفتن این صحبت‌ها علیه من موضع گرفتند و افراد ناکار بلدی که در اینجا هستند باعث شدند تا به جای لذت بردن از فوتبال سوهان روح طرفداران شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه چه پیشنهادی دارد تا در آستانه دربی تنش ها از روی سکوها از بین برود گفت: اگر آقایان علیه ما اطلاعیه ندهند باز هم می‌گویم که رویانیان و فتح‌الله زاده دو مدیر زحمتکش این فوتبال هستند و در این فوتبال کارهای خوبی انجام داده‌اند، بازهم اعتقاد دارم آدم‌های ناکاربلد برای مطرح کردن خودشان صحبت‌هایی می‌کنند که همه‌چیز زیر سئوال می‌رود. رفتار محمود خوردبین و بزرگان دیگر باعث می‌شد که تنشی روی سکوها به وجود نیاید اما اعتقاد دارم طوری رفتار کنیم که از فوتبال لذت ببریم. دیشب بارسلونا در دقیقه 89 گل خورد اما پس از پایان بازی همه یکدیگر را در آغوش گرفته و همه چیز تمام شد و رفت اما اینجا هیچ‌کس لذت نمی‌برد و اگر تنشی هم وجود دارد خودمان اینگونه رفتار می‌کنیم . من اعتقاد دارم همه باید احترام یکدیگر را نگه دارند و فرقی نمی‌کند که دربی برگزار شود یا نه، مردم دورود رفتارهای خوبی انجام می‌دهند و الگوی فرهنگی شده‌اند.

 



تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391 ا 21:40 نويسنده : Hamidreza ا

 

Robinho and Kaka
I

سایت گل- باشگاه های میلان و رئال امروز مذاکرات شان را برای انتقال قرضی کاکا، هافبک باتجربه برزیلی، به سن سیرو آغاز کردند.

بعد از اخباری که روز گذشته در مورد نارضایتی کاکا از شرایطش در سانتیاگو برنابئو منتشر شد، سیلویو برلوسکونی و فلورنتینو پرس، روسای دو باشگاه میلان و رئال، مذاکرات شان را برای انتقال این بازیکن آغاز کردند.

این ستاره 30 ساله که در سال 2009 از میلان به رئال پیوست، در این تیم هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و جایگاهی در ترکیب ثابت این تیم به دست بیاورد. مدیربرنامه های کاکا هم امروز راهی میلان شد تا مدیران روسونری گفتگو کنند.

دقایقی پیش شبکه اختصاصی باشگاه میلان نیز این خبر را تایید کرد.

کاکا بین سال های 2003 تا 2009 برای میلان به میدان رفت وبا این تیم قهرمان چمپیونزلیگ و سری آ شد. او در این فصل تنها 7 بازی برای رئال انجام داد.



تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391 ا 21:33 نويسنده : Hamidreza ا

 

Stefan Savic (F), Mattia Destro (R) - Fiorentina-Roma - Italy Cup 

سایت گل – رم اولین برد خود در سال 2013 را به دست آورد و ماتیا دسترو با گلی که در وقت‌ اضافی زد این تیم را به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی رساند، جایی که آنها باید به مصاف اینتر بروند.

فیورنتینا بازی را با درخشش بورخا والرو خوب آغاز کرد، اما رم به تدریج در بازی جا افتاد. فیورنتینا هم البته همچنان در حملات خطرناک بود و مائورو گویکوچه‌آ نشان داد چرا در دروازه رم به مارتن استکلنبرگ ترجیح داده می‌شود. آنها در دقیقه 40 با ضربه ایستگاهی آلبرتو آکوییلانی تیر دروازه رم را هم لرزاندند.

بازی در نیمه دوم تا حدی افت کرد. دانیله دروسی در دقیقه 79 با ضربه سر گلی زد که داور آن را با سخت‌گیری آفساید اعلام کرد.

رمی‌ها در اواخر بازی موقعیت‌های خوبی داشتند که از دست دادند.

در هر حال ماتیا دسترو که در طول بازی تلاش بسیاری داشت در دقیقه 97 تنها گل دیدار را روی سانتر زمینی میرالم پیانیچ زد تا امیدهای رم برای رسیدن به دهمین قهرمانی جام حذفی را زنده نگاه دارد.

رودریگو تادی از رم در دقیقا 17 با خطا روی والرو کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. دودو و کوادرادو در دقیقه 122 با هم درگیر شدند و داور به این دو نفر هم کارت قرمز نشان داد. رم در نهایت این بازی را برد و به دور بعدی رسید.



تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391 ا 14:28 نويسنده : Hamidreza ا

 

Andrés Iniesta, Carlos Kameni - FC Barcelona v Málaga 

سایت گل – بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در خانه مقابل مالاگا با تساوی دو بر دو متوقف شد. کار این تیم برای صعود به مرحله بعدی دشوار شده و آنها نتوانستند پیروزی سه بر یک یکشنبه در لیگ مقابل این حریف سرسخت را تکرار کنند.

هر دو تیم تغییرات گسترده‌ای در ترکیب داشتند و نسبت به بازی لالیگا که یکشنبه برگزار شده بود در مجموع 15 بازیکن در ترکیب دو تیم تغییر کرده بودند. لیونل مسی هم در ابتدای دیدار چهار توپ طلای خود را به داخل میدان آورد و به تماشاگران نشان داد.

بارسا بازی را مانند همیشه مسلط آغاز کرد و الکسیس سانچس در ابتدای بازی یک موقعیت بسیار عالی را از دست داد. اما بارسا در دقیقه 26 از حریف عقب افتاد. خوسه پینتو توپ را به تیاگو آلکانتارا سپرد و او با سرآسیمگی توپ را از دست داد. مانوئل ایتورا توپ را گرفت و آن را با خونسردی به گل تبدیل کرد.

 

اما برتری مالاگا تنها سه دقیقه دوام داشت. لیونل مسی از سمت راست حرکت کرد و هرچند ولیگتون توپش را گرفت، اما مسی توپ را از او پس گرفت و با حرکتی خوب گل تساوی را زد. چند ثانیه بعد از آغاز مجدد بازی بود که کرنر تیاگو را کارلس پویول با پشت سر به شکلی بسیار تماشایی به گل برتری تبدیل کرد.

سپس الکسیس موقعیت عالی دیگری را از دست داد.

مالاگا در دقیقه 75 ده‌نفره شد. سسک فابرگاس با پاسی فوق‌العاده پدرو را با کارلوس کامنی تک به تک کرد، که ناچو مونریال از پشت او را زد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. هر سه بازیکن تازه‌وارد بودند.

بارسا به حملاتش ادامه داد اما مالاگا با سرسختی دفاع می‌کرد و سرانجام در دقیقه 89 گل تساوی را هم زد. کاماچو روی ضربه ایستگاهی دودا در محوطه جریمه با اشتباه بازیکنان بارسا صاحب توپ شد و آن را به راحتی وارد دروازه پینتو کرد.

به این ترتیب مالاگا دو گل ارزشمند در نوکمپ به ثمر رساند و امید دارد که در بازی برگشت با گرفتن نتیجه‌ای قابل قبول بارسلونا را حذف کند.



تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391 ا 14:20 نويسنده : Hamidreza ا

 

Pep Guardiola, FC Bayern 
 

سایت گل- پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا، از فصل آینده جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ خواهد شد.

او که در سال 2008 جانشین فرانک رایکارد در بارسا شد، در چهار فصلی که در این باشگاه حضور داشت، 14 جام مختلف برای آبی و اناری ها به ارمغان آورد و اکنون قراردادی سه ساله با باشگاه باواریایی امضا کرد.

این در حالی است که به نظر می رسید باشگاه های لیگ برتری شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن او دارند اما گواردیولا راهی بایرن شد و کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن، از این اتفاق اظهار خوشحالی کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما خوشحالیم که توانستیم یک مربی بزرگ مانند گواردیولا را به خدمت بگیریم؛ مربی ای که باشگاه های زیادی به دنبالش بودند.

گواردیولا یکی از موفق ترین مربیان دنیاست و ما مطمئن هستیم که او نه تنها به بایرن، بلکه به فوتبال آلمان کمک خواهد کرد."



تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391 ا 14:12 نويسنده : Hamidreza ا

 

تيم فوتبال استقلال در نيمه‌نهايي جام حذفي ميزبان سپاهان است.


 

مراسم قرعه‌کشي مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي براي تعيين ميزباني و ميهماني دو تيم سپاهان و استقلال امروز در سازمان ليگ برگزار شد و تيم استقلال به حکم قرعه به عنوان ميزبان اين ديدار انتخاب شد.

همچنين مراسم قرعه‌کشي براي تعيين ميزباني پرسپوليس و ذوب آهن امروز در سالن روابط عمومي سازمان ليگ برگزار و تيم ذوب آهن به عنوان ميزبان انتخاب شد.

سعيد شيريني سرپرست تيم پرسپوليس نسبت به اين قرعه‌کشي معترض شد و معتقد بود که قرعه‌کشي به درستي انجام نشده است.

سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس به کميته مسابقات سازمان ليگ رفت تا اعتراض خود را اعلام کند.

 



تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391 ا 14:10 نويسنده : Hamidreza ا

 

Manchester united logo, Manchester united Shirt 

سایت گل- سران باشگاه منچستریونایتد اعلام کردند با دو کمپانی بزرگ چینی، به عنوان دو اسپانسر جدید این باشگاه، قراردادهایی سه ساله را به امضا رسانده  اند

طبق برآوردهای انجام شده منچستریونایتد در چین 108 میلیون هوادار دارد و  حالا و باعقد قراراد با دو کمپانی مواد نوشیدنی سبک به نام واهاها و یکی از بزرگترین بانک های چینی به نام «چاینا کانستراکشن بنک» به دنبال نفوذ بیشتر در این کشور است

واهاها یکی از بزرگترین تولید کننده های نوشیندی در چین در یازده سال اخیر است و بدین ترتتیب اولین اسپانسر یونایتد در عرصه نوشیدنی در این کشور خواهد بود. این کمپانی محصولات متعددی از جمله نوشیدنی های حاوی شیر و نوشیدنی های انرژی زا تولید می کند و از سال 1987 به فعالیت مشغول است.

 

از سوی دیگر، بانک چاینا کانستراکشن بانک هم صد و دو میلیون مشتری در سرتاسر چین دارد و در نیمه اول سال 2012 بیش از 30 جایزه دریافت کرده.

ریچارد آرنولد، مدیر تجاری باشگاه منچستریونایتد از شروع چنین فعالیت های مشترکی خوشحال هب نظر می رسد:« ما واقعا خوشحالیم که با بانک چاینا کانستراکشن بانک همکاری می کنیم و می توانیم کارت اعتباری منچستریونایتد را به چین ببریم. منچستریونایتد در چین 108 میلیون هوادار دارد و ما در سفرهایمان به این کشور، از جمله سفر به شانگهای در سال گذشته دریافتیم که هواداران چینی یکی از بزرگترین حامیان ما هستندد.»



تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 12:46 نويسنده : Hamidreza ا

 

 

 

pep Guardiola video attending in Uefa class in Spain 

سایت گل- روز گذشته مونیخ یکی دیگر از روزهای پرحاشیه خود را سپری کرد. نگاه تمام خبرگزاری‌ها به سابینر استریت و باشگاه بایرن‌مونیخ؛ آیا خبر توافق باشگاه مونیخی با پپ گواردیولا صحت دارد؟

دوشنبه‌شب ساعت ۲۳ و ۷ دقیقه به وقت ایتالیا نخستین بمب خبری سال ۲۰۱۳ توسط جیانلوکا دی‌مارزیو کار‌شناس شبکه تلویزیونی اسکای ایتالیا منفجر شد: «باشگاه بایرن‌مونیخ با پپ گواردیولا به توافق رسید و مربی اسپانیایی سال آینده روی نیمکت بایرن خواهد نشست».

پس از انتشار خبر توافق، روز سه‌شنبه در سابینر استریت تنها یک سوال مطرح بود؛ پپ، پپ، پپ و دوباره بحث پیرامون حضور و یا عدم حضور گواردیولا در مونیخ؟ و پاسخی همیشگی برای این پرسش: «یوپ هاینکس مربی خوبی است.»

 

این خبر با توجه به نشانه‌هایی که روز به روز از نزدیک‌تر شدن گواردیولا به بایرن حکایت می‌کند توسط خبرگزاری‌های معتبر اروپایی مورد توجه قرار گرفت. اما پس از مانور خبری ۵ ساعته، مارکوس هورویک مدیر رسانه‌ای باشگاه بایرن وارد عمل شد و تمامی خبرهای منتشره را مزخرف دانست و آن را تکذیب کرد. اما پس از آن، کارل هاینس رومینیگه در حاشیه نشست سازمان لیگ آلمان با لحنی ملایم‌تر گفت: «ما باید مطمئن و هوشمندانه عمل کنیم و گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی نمی‌تواند موضع ما را در این مورد مشخص کند.» جملات آقای رئیس خبر توافق را به شدت هورویک رد نمی‌کند.

از سوی دیگر جوزپ ماریا اوروبیتگ مدیر برنامه‌های گواردیولا در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد توافق با باشگاه بایرن به خوبی خود را به گمراهی زد و گفت: «گواردیولا؟ بایرن‌مونیخ؟ هیچ صحبتی نشده است! این غیرممکن است!» صحبت‌های مدیربرنامهٔ اسپانیایی گواردیولا به طرزی شگفت‌آور با صحبت‌های ایجنت خاوی مارتینس همخوانی دارد. مدیر برنامه‌های هافبک اسپانیایی در مورد آینده مارتینس گفته بود: «خاوی فصل آینده در بیل‌بائو بازی خواهد کرد.» این در حالی بود که روز بعد مارتینس برای انجام تست پزشکی به مونیخ سفر کرد.

خبر منتشر شده و سکوت ۵ ساعته از سوی باشگاه بایرن و اعلام بی‌اطلاعی مدیربرنامه‌های گواردیولا -آن هم در حالی که دوشنبه به مونیخ سفر کرده بود- همه و همه می‌تواند اذهان عمومی را به یک شانتاژ خبری سوق دهد و این‌که دو طرف تا حدود زیادی تصمیم نهایی را اتخاذ کرده‌اند.

نظر شما در مورد رفتار دوگانهٔ مدیربرنامه‌های گواردیولا و باشگاه بایرن چیست؟نظر خود رادر این رابطه برای ارسال کنید!



تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 11:15 نويسنده : Hamidreza ا

 

Iker Casillas - Real Madrid 
سایت گل - بسته نگه داشتن دروازه مقابل روبرتو سولدادوی زهردار در غیاب په په و راموس یک ماموریت مهم برای ایکر کاسیاس بود که البته او از پسش بر آمد.
به گزارش گل ایکر کاسیاس بعد از بازگشت به ترکیب رئال در سه بازی متوالی دشوار دروازه خود را بسته نگه داشته و 270 دقیقه کلین شیت دوباره شایستگی های خود را به نمایش گذاشته است .

 او مقابل والنسیا دو واکنش عالی داشت تا تیم را به صعود نزدیک کند . این در حالیست که ایکر مقابل سلتا در بازی برگشت مرحله یک هشتم کوپا و بازی بدون گل مقابل اوساسونا نیز دروازه اش را بسته نگه داشته بود .

ایکر: مطمئنا بازی برگشت مشکل خواهد بود
بازی بعدی رئال ، در لیگ در مستایا خواهد بود . شاید مورینیو تصمیم بگیرد که در این بازی دوباره به آدان فرصت دهد و ریسک گل خوردن را در رئال افزایش دهد . کاسیاس در مصاحبه با رئال مادرید تی وی پس از پیروزی مقابل والنسیا گفت :" چون که بازی در خانه ما بود ، مهم بود که گل نخوریم . والنسیا تیم سرسختی است و مطمئنا بازی برگشت مشکل خواهد بود . اذیت شدیم اما نتیجه فوق العاده ای گرفتیم و با انرژی برای بازی بعدی حرکت می کنیم . "

وی افزود :" راه مشکلی را در کوپا داریم و این را می دانیم . اگر صعود کنیم باید با برنده بارسلونا و مالاگا بازی کنیم که تیمهای خوبی هستند . اما این پیروزی به ما روحیه می دهد تا از ناراحتی های لالیگا دور شویم . "

 

 

 


تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 11:11 نويسنده : Hamidreza ا

 

EPL: Robin van Persie , Manchester United v Liverpool 
ترکیب احتمالی

منچستریونایتد
Manchester United
De Gea
Jones, Ferdinand, Smalling, Buttner
Valencia, Carrick, Anderson, Nani
Rooney, Hernandez

 وستهام

 West Ham
Jaaskelainen
Demel, Tomkins, Reid, Potts
Noble, Diarra
J Cole, Nolan, Taylor
C Cole

سایت گل-سر الکس فرگوسن سرمربی شیاطین سرخ در تازه ترین صحبت های خود تاکید کرد که در بازی چهارشنبه شب وین رونی می تواند از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود پس از آنکه این بازیکن در تمرینات روز کریسمس با مصدومیت از ناحیه زانو روبرو شد و نانی نیز پس از دوری چند ماهه به دلیل مصدومیت در آستانه بازگشت به میادین است.

نمانیا ویدیچ و اشلی یانگ هر دو از ناحیه زانو مصدوم و در جریان پیروزی 2-1 اخیر برابر لیورپول تعویض و مجبور به ترک زمین مسابقه شدند در حالی که جانی اوانس همچنان مصدوم و دارای عدم آمادگی کامل برای بازی کردن می باشد.

احتمالا سرالکس فرگوسن برای این بازی به تعدادی از بازیکنان جوان خود فرصت بازی خواهد داد ,فیل جونز,کریس اسمالینگ,اندرسون و الکساندر باتنر همگی در تلاش, برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی تیم هستند.

مارونه شاماخ که به تازگی از آرسنال به وستهام پیوسته نمی تواند در این فصل اف ای کاپ برای تیمش بازی کند بنابراین انتظار میرود تا همچنان از کارلتون کول به جای او در خط حمله استفاده شود

مارک نوبل ممکن است بتواند پس از سپری کردن مصدومیتش در این بازی به میادین بازگردد در حالی که محمد دیامه سخت در تلاش است تا هر چه زودتر به مرز آمادگی کامل برسد اما به احتمال فراوان در این هفته به او استراحت داده می شود.

از دیگر بازیکنان مصدوم چکش ها برای این بازی می توان به جوی اوبراین,جیمز کالینز,جورج مک کارتنی و اندی کارول اشاره کرد.


  آیا می دانستید؟
  •     آخرین باری که وستهام در ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد در اف ای کاپ به مصاف این تیم رفت شکست سنگین 6-0 را در ماه می 2003 تجربه کرد.
  • بازی چهارشنبه شب دهمین دیدار این دو تیم در اف ای کاپ خواهد بود که چکش ها با کسب چهار پیروزی نسبت به منچستر یونایتد با سه پیروزی از این حیث برتری دارند.
  • در دو بازی انجام شده این فصل میان این دو تیم,رابین فن پرسی تنها گلزن و ناجی منچستر یونایتد در این دو بازی بوده,گل نخست سه امتیازی او در دقیقه اول بازی در لیگ برتر جزیره و گل دوم او در دقیقه نود در این مرحله از اف ای کاپ زده شد ,گلی که مانع از شکست تیمش در خانه وستهام شد تا این بازی در نهایت تکرار شود.
  • مایکل کریک (تصویر سمت راست ) که محصول آکادمی جوانان باشگاه وستهام بوده و در صورتی که چهارشنبه شب در ترکیب قرار بگیرد بیستمین حضورش  در اف ای کاپ برای منچستر یونایتد خواهد بود که به میدان رفته.
  • منچستر یونایتد از سال 2004 به بعد هرگز در این رقابت ها موفق به قهرمانی نشده و آخرین باری که وستهام نیز در این رقابت ها به قهرمانی رسیده مربوط به سال 1980 می شود.
  • برنده این دیدار در مرحله بعد این رقابت ها و در دور چهارم می بایست در خانه برابر فولام یا بلکپول قرار بگیرد.


تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 11:10 نويسنده : Hamidreza ا

 

Guarin e Cassano in Inter-Bologna (Getty Images) 

سایت گل – اینتر توانست از کابوس شکست مقابل بولونیا رهایی یابد و برابر دیدگان طرفداران خودی این تیم را شکست دهد.

آنها از بولونیا دو بر صفر پیش افتاده بودند اما بولونیا بازی را به تساوی کشاند. در هر حال اینتر برنده نهایی بازی بود.

بازی دو تیم پایاپای آغاز شد و بولونیا بیشتر سعی می‌کرد از راه دور دروازه اینتر را به خطر بیندازد. در نهایت اینتر در دقیقه 34 گل اول بازی را زد. آنتونیو کاسانو به فردی گوارین در لبه محوطه جریمه پاس داد و او ابتدا با تکنیک خود توپ را کنترل کرد و سپس شوتی تماشایی زد که فدریکو آلیاردی بختی برای مهارش نداشت.

 

بولونیا دست به حمله زد اما سمیر هاندانوویچ در دروازه اینتر درخشان بود. آلیاردی هم یک بار در موقعیتی تک به تک توپ آلوارو پریرا را دفع کرد.

هنگامی که اینتر در دقیقه 77 گل دوم را زد کار تمام‌شده به نظر می‌رسید. رودریگو پالاسیو تازه‌وارد روی پاس ژوان توپ را گرفت و با شوتی خیره‌کننده از فاصله 20 متری توپ را به گوشه بالای دروازه آلیاردی زد. اما بولونیا تسلیم نشد و در دقیقه 84 یک گل زد. الساندرو دیامانتی با ضربه‌ای ایستگاهی با دقتی بسیار بالا توپ را به سقف دروازه اینتر کوبید.

اندکی بعد آندره‌آ رانوکیا توپ را به اشتباه به تیر دروازه خودی زد و در نهایت بولونیا با سانتر عالی مارکو موتا و ضربه آلبرتو جیلاردینو در دقیقه 84 بازی را به تساوی کشاند. سپس رانوکیا سانتر کاسانو را وارد دروازه حریف کرد اما گل او آفساید اعلام شد.

در نهایت بازی به وقت اضافی کشیده شد و پس از آن که خاویر زانتی برای اینتر و مانولو گابیادینی برای بولونیا دو موقعیت را از دست دادند، رانوکیا در وقت تلف‌شده بازی و در حالی که بازی دقیقه 120 راهم رد کرده بود روی یک ضربه کرنر با سر دروازه حریف را گشود.

اینتر به جمع چهار تیم پایانی راه یافت و با رم یا فیورنتینا بازی خواهد کرد.



تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 10:54 نويسنده : Hamidreza ا

Karim Benzema, Real Madrid

 

رئال مادرید در دیداری والنسیا را دو بر صفر برد. رئال مادرید در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا والنسیا را برد و با این نتیجه به احتمال فراوان به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسد، جایی که بارسلونا یا مالاگا انتظار این تیم را خواهند کشید.رئال بازی را با حضور ایکر کاسیاس در دروازه آغاز کرد. کاسیاس در حالی به ترکیب برگشته بود که باید دید ژوزه مورینیو او را دروازه‌بان اصلی رئال می‌داند، یا این که با بازی دادن به او در جام حذفی می‌خواهد نشان دهد او دروازه‌بان دوم تیمش است. در هر حال طرفداران رئال با نشان دادن پرچم Castilla به نشانه حمایت از تیم دوم رئال از مورینیو انتقاد کردند.مادریدی‌ها بازی را بهتر از حریف آغاز کردند و کریس رونالدو دو ضربه ایستگاهی خوب در همان دقایق ابتدایی بازی زد، اما والنسیا به‌تدریج توانست مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و حتیمالکیت توپ خود را به دو برابر رئال برساند. اما ضعف مهاجمان و درخشش کاسیاس مانع از گل‌زنی آنها شد. یک بار روبرتو سولدادو در حالی در موقعیتی فوق‌العاده با کاسیاس تک به تک شد که کمک داوربا اشتباهی عجیب حرکت او را آفساید اعلام کرد، و چند موقعیت خوب را هم ژوناس از دست داد. لوکا مودریچ هم در اوایل بازی فرصتی عالی داشت که ضربه‌اش خوب نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.مادرید در دقیقه 37 گل اول را زد. میشل اسین در ضدحمله‌ای سریع توپ را به سامی خدیرا رساند و او هم با پاسی سر ضرب کریم بنزما را صاحب توپ کرد و مهاجم فرانسوی هم توپ را با ضربه‌ای دقیق و زیبا به زاویه موافق زد و به گل تبدیل کرد.یک بار هم ژوناس روی دفع ناقص کاسیاس فرصتی عالی یافت که به شکلی عجیب توپ را به بیرون زد.

 

در نهایت رئال گل دوم را در دقیقه 73 زد. فابیو کوئنترائو با فراری عالی توپ را از سمت چپ ارسال کرد و توپ با برخورد به گایتان، آندرس گواردادو و گونسالو ایگواین وارد دروازه حریف شد. گل به صورت گل به خودی به نام گواردادو ثبت شد اما بازیکنان والنسیا به‌شدت به این گل اعتراض داشتند و می‌گفتند ایگواین توپ را به شکلی عمدی با دست زده؛ آنچه که تصاویر آهسته هم تایید می‌کرد. اعتراضات باعث اخراج ارنستو والورده، مربی والنسیا و اخطار گرفتن سولدادو، کاپیتان این تیم شد.

مادرید دو فرصت عالی برای زدن گل‌های بعدی داشت اما رونالدو این دو موقعیت تک به تک را از دست داد که از او بعید بود.

در نهایت بازی با نتیجه دو بر صفر تمام شد و به نظر نمی‌رسد والنسیا امیدی برای صعود در بازی برگشت داشته باشد.



تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 10:47 نويسنده : Hamidreza ا

 

Angel Di Maria, Cristiano Ronaldo, Barcelona, Real Madrid 

سایت گل- آنخل دی ماریا، هافبک رئال مادرید، معتقد است که تمدید قرارداد کریس رونالدو با این باشگاه، برای تیم رئال بسیار حیاتی است.

قرارداد فعلی رونالدو با کهکشانی ها در سال 2015 به اتمام می رسد اما بعد از اینکه ستاره پرتغالی دو ماه قبل اعلام کرد از زندگی در رئال راضی نیست، آینده او در ساناتیاگو برنابئو در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

اما هافبک آرژانتینی رئال دوست دارد رونالدو به حضور در این باشگاه ادامه بدهد و حضور این ستاره پرتغالی را برای ادامه موفقیت ها رئال ضروری دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او باید تصمیم گیری کند. او هنوز با رئال قرارداد دارد و واقعا بازیکن بزرگی است؛ بازیکنی که رئال به آن نیاز دارد. فکر می کنم همه از تمدید قرارداد او خوشحال خواهند شد. اما اوست که باید در این مورد تصمیم گیری کند."
دی ماریا در این فصل نتوانسته بازی های خوب فصل قبل را تکرار کند اما می خواهد از دیدار امشب مقابل والنسیا در کوپا دل ری، شروع دوباره ای داشته باشد.

 

" احساس خیلی خوبی دارم و تلاش می کنم تا به آمادگی 100 درصد برسم. من در چند دیدار آخر بازی نکردم اما این تصمیم سرمربی است. من تنها می توانم هر روز کار کنم تا کاملا آماده باشم.

فکر می کنم دیدار مقابل والنسیا دشوار خواهد بود. اگر در خانه نتیجه خوبی نگیریم، ممکن است حذف شویم زیرا والنسیا تیم بسیار سرسختی است. ما می دانستیم که باید سلتاویگو را شکست دهیم و این از نظر ذهنی شرایط ما را تغییر داد."



تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391 ا 14:42 نويسنده : Hamidreza ا

 

Chicharito Man U چیچاریتو در سال 2011 با قراردادی 5 ساله به منچستریونایتد پیوست و در اولین فصل حضورش در الترافورد عالی کار کرد اما این فصل درخشش فن پرسی، فرصت چندانی برای او ایجاد نکرده است.

سایت گل- باشگاه اتلتیکو مادرید قصد دارد در صورت از دست دادن رادامل فالکائو و آدریانو لوپس، خاویرارناندز، مهاجم منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

باشگاه مادریدی آماده است تا با انتقالی 18 میلیون یورویی در تابستان آینده، این مهاجم مکزیکی را به خدمت بگیرد و او را به مهاجم اصلی شان تبدیل کنند.

فالکائو با درخشش خیره کننده اش در دو فصل اخیر، به یکی از پرمشتری ترین مهاجمان اروپا تبدیل شده و به نظر می رسد مدیران اتلتیکو پذیرفته اند که او در پایان فصل این باشگاه را ترک کرده و به یکی از باشگاه های چلسی، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن و رئال مادرید خواهد رفت.  

از سوی دیگر باشگاه آرسنال هم آماده است تا آدریان لوپس، دیگر مهاجم اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرد و همین هفته پیشنهادی 12 میلیون یورویی برای او ارائه داده است.

احتمالا آدریان در همین ژانویه وینسنته کالدرون را ترک خواهد کرد و مادریدی ها از هم اکنون چیچاریتو را به عنوان به گزینه اصلی در نظر گرفته اند.

البته بعید است آنها بتوانند این بازیکن را در ژانویه به خدمت بگیرد اما در صورتی که یوناتیدها بتوانند لواندوفسکی را به الدترافورد ببرند، آماده اند تا پیشنهادها برای چیچاریتو را بررسی کنند.



تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391 ا 14:33 نويسنده : Hamidreza ا

 برد استقلال و صدرنشيني دوباره اين تيم، گلزني آرش برهاني مقابل همشهري‌ها، بازگشت فرهاد مجيدي و حضور 30 دقيقه‌اي او بيشترين حجم را از نيم‌صفحه اول روزنامه‌هاي امروز به خود اختصاص داده‌اند. خبر داد و بيداد علي كريمي بر سر شيريني (سرپرست پرسپوليس) هم گوشه و كنار برخي از صفحات جايش را باز كرده و البته روزنامه هوادار سرخپوشان تاكيد كرده كه خبر مهمي نيست.

http://u.goal.com/246500/246598hp2.jpg

http://u.goal.com/246500/246596hp2.jpg





http://u.goal.com/246500/246597hp2.jpg

http://u.goal.com/246500/246595hp2.jpg





تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391 ا 14:30 نويسنده : Hamidreza ا

 

Gonzalo Higuain - Costa, Real Madrid - Valencia - La Liga 2012-2013 
  ترکیب احتمالی

رئال مادرید

Adan
Arbeloa, Albiol, Varane, Coentrao
Khedira, Alonso
Di Maria, Ozil, Ronaldo
Benzema
والنسیا

Alves
Pereira, Rami, R Costa, Guardado
Banega, T Costa
Piatti, Parejo, Jonas
Soldado

سایت گل-رئال مادرید می تواند بار دیگر کریستیانو رونالدو و آنتونیو آدان را پس از سپری کردن محرومیت شان برای بازی سه شنبه شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در اختیار داشته باشد.دیداری که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود سپس طی هفت روز آینده یک بار در لالیگا و در نهایت از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر یکدیگر بازی خواهند کرد.

سرخیو راموس مصدوم و به این بازی نمی رسد,با تمام این اوصاف او دومین جلسه از پنج جلسه محرومیت خود را سپری خواهد کرد در حالی که په په نیز مصدوم است.سرخیو راموس، به خاطر توهین به داور مسابقه دیدار چهارشنبه شب این تیم‎ برابر سلتاویگو باید محرومیتی 5 جلسه ای را پشت سربگذارد.

 مارسلو می تواند پس از آنکه در ماه اکتبر با مصدومیت روبرو شد نخستین  بازی خود را برای رئال مادرید انجام دهد اما به احتمال فراوان فابیو کوئنترائو به جای او در سمت چپ خط دفاعی از ابتدا برای تیمش به میدان خواهد رفت.

در سوی دیگر والنسیا مجبور است بدون داوید آلبلدا کاپیتان خود در سانتیاگو برنابئو به میهمانی رئال مادرید برود.بازیکنی که در جریان پیروزی 2-0 اخیر تیمش برابر سه ویا با مصدومیت روبرو شد.

سرخیو کانالس به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و ژرمی متیو به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند در بازی سه شنبه شب والنسیا را همراهی کنند در حالی که سوفیانه فیگولی به دلیل شروع جام ملت های آفریقا به ارودی تیم ملی الجزایر پیوسته.

  آیا می دانستید؟
  • رئال مادرید در شش بازی اخیرش در مجموع رقابت ها تنها دو بار موفق به کسب پیروزی شده ( دو پیروزی ,دو تساوی و دو شکست).

شاگردان ژوزه مورینیو 32 بازی است که در مجموع رقابت ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هنوز طعم شکست را تجربه نکرده اند.

در صورتی که رئال مادرید بتواند از سد والنسیا عبور کند در مرحله نیمه نهایی می بایست با برنده دیدار مالاگا و بارسلونا بازی کند.

والنسیا از هشت بازی اخیرشان در مجموع رقابت ها موفق به کسب هفت پیروزی شده اند.

والنسیا از هفت مصاف اخیرشان برابر رئال مارید در 5 بازی شکست خورده .

روبرتو سولدادو (تصویر سمت راست ) در هشت بازی اخیر خود ,هشت گل برای والسنیا به ثمر رسانده.
 

 



تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391 ا 14:13 نويسنده : Hamidreza ا

 

Thai Pep Guardiola  
 
سایت گل- روز گذشته روزنامه تی زد آلمان از حضور مدیر برنامه های پپ گواردیولا برای مذاکره با سران باشگاه بایرن به مونیخ خبر داده بود.

در دنباله ی این مذاکرات و در ساعات های پایانی شب گذشته شبکه تلویزیونی اسکای ایتالیا خبر توافق نهایی پپ گواردیولا با باشگاه بایرن را منتشر کرد جیانلوکا دی ماریزیو کارشناس اسکای ایتالیا این خبر را به عنوان چیزی فراتر از گمانه زنی های رسانه ای خواند و توافقات را در مونیخ قطعی عنوان کرد.

بر این اساس سران باشگاه بایرن در ادامه ی توافقات صورت گرفته برای ملاقات با پپ گواردیولا به نیویورک محل سکومنت فعلی پپ خواهند رفت.
 


تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391 ا 14:7 نويسنده : Hamidreza ا

فرهاد مجيدي كه بعد از مدت‌ها كش و قوس به استقلال برگشته بود امروز براي اولين بار در ليست 18 نفره امير قلعه‌نويي قرار گرفت و 30 دقيقه براي استقلال بازي كرد. او زماني به ميدان آمد كه آبي‌ها 2-1 از حريف جلو بودند و اين نتيجه در زمان حضور مجيدي در ميدان هم تغيير نكرد. دو ضربه مشابه به سمت دروازه مس كه هر دو از كنار دروازه راهي خارج شد و يك اخطار در دقيقه 89 بازي، حاصل حضور 30 دقيقه‌اي مجيدي در اين ميدان بود.
مجيدي كه پيش‌ترها اختلافاتي با قلعه‌نويي داشت امروز اين فرصت را پيدا كرد تا در مقابل هواداران رابطه‌ي خوب اين روزها با سرنمربي تيمش را به نمايش بگذارد

 http://media.irna.ir/1391/13911025/1044876/n1044876-1931603.jpg



تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 ا 17:27 نويسنده : Hamidreza ا

 

آرش برهاني
 
ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- جام خليج‌فارس

دوره دوازدهم- هفته بيست‌ويكم

استقلال تهران- مس كرمان

دوشنبه 25 دي‌ماه 1391- ساعت 15:00

ورزشگاه آزادي تهران

تماشاگر: حدود 7 هزار نفر

داور: محسن تركي

كمك‌ها: بابک داوری- سجاد طوری

اخطار: استفان باتيس (34) از مس كرمان- فرهاد مجيدي (89) و جواد نكونام (93) از استقلال

 

استقلال تهران: مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، علی حمودی، حسن اشجاری، جی‌لوید ساموئل، جواد نکونام مجتبی جباری، خسرو حیدری، آرش برهانی (74- ايمان موسوي)، فرزاد حاتمی (61- فرهاد مجيدي)

 

سرمربي: امير قلعه‌نويي

 

مس كرمان: آرمان شهدادنژاد- شجاع خليل‌زاده- استفان باتيس- پويا سيف‌پناهي- مسعود نظرزاده (81- شهرام گودرزي)- فرزاد حسين‌خاني- مهرداد كريميان- مصطفي شجاعي- احمد حسن‌زاده (46- كيوان امرايي)- منصور تنهايي (46- ايوان پتروويچ)- غلامرضا عنايتي

سرمربي: لوكا بوناچيچ

 

شرح بازي:

آخرين بازي از هفته بيست‌ويكم ليگ برتر يك روز بعد از ديگر بازي‌ها در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد. استقلال براي بازپس گرفتن صدر جدول كه از 24 ساعت قبل در اختياز تراكتورسازي قرار گرفته بود و مس كرمان براي متوقف كردن ياران قلعه‌نويي پا به اين ميدان گذاشتند. اين بازي به نوعي يادآور ديدار سال قبل دو تيم در همين ورزشگاه هم بود. سال قبل هم مثل امسال استقلال به عنوان صدرنشين ليگ ميزبان كرماني‌ها شد اما مس با هدايت بلاژويچ اين تيم را در تهران 1-0 شكست داد.

نيمه اول:

بوناچيچ كه از روز آمدن به كرمان تاكيد زيادي روي هجومي‌تر كردن مس دارد، براي اولين بار مصطفي شجاعي و حسن‌زاده را توامان در كنار عنايتي به كار گرفت تا با سه مهاجم به دروازه ميزبان پرقدرتش حمله كند. اما تيمي كه بازي را هجومي‌تر آغاز كرد استقلال بود كه با حملات خود در 10 دقيقه اول دو بار دروازه مس را توسط حاتمي و برهاني تهديد كرد. در ادامه تيم مس كمي بهتر بازي كرد اما استقلال هر بار كه جباري صاحب توپ مي‌شد با پاس‌هاي او مهاجمانش را صاحب توپ مي‌كرد. آبي‌ها در دقيقه 23 با خلق سومين حمله جدي خودشان به گل برتري رسيدند و بعد از آن هم اشتهاي چنداني براي حمله به دروازه مس نشان ندادند. همين موضوع باعث شد مس چند حمله نصفه و نيمه روي دروازه ميزبان تدارك ببيند اما در نهايت نيمه اول با همان يك گل به پايان رسيد.

نيمه دوم:

بوناچيچ با اميد متحول كردن تيمش نيمه مربيان را با دو تغيير در تركيب مس آغاز كرد. او پتروويچ و كيوان امرايي را به ميدان فرستاد تا شايد با پاس‌هاي پتروويچ و سرعت امرايي بتواند خطرناك‌تر از نيمه اول روي دروازه آبي‌ها آفتابي شود. اين تعويض‌ها چندان هم بي‌ثمر نبود چون ده دقيقه بعد از شروع نيمه دوم مس روي سانتر پتروويچ به گل مساوي دست يافت، اما آن‌ها براي خوشحالي كردن بيشتر از يك دقيقه فرصت نداشتند و استقلال با حركت انفرادي برهاني يك بار ديگر جلو افتاد.

 

شرح گل:

استقلال 1-0 ؛ دقيقه 23: آرش برهاني براي دومين بار روي پاس عمقي جباري در موقعيت گلزني قرار گرفت. اين بار ضربه محكم و روپاي او براي شهدادنژاد غير قابل مهار بود.

مس 1-1 ؛ دقيقه 56: سانتر دقيق پتروويچ از سمت راست خط دفاعي استقلال روي سر شجاعي فرود آمد و ضربه سر چكشي اين بازيكن به گل مساوي تبديل شد.

استقلال 2-1 ؛ دقيقه 57: آرش برهاني اين بار تمام كارها را به تنهايي انجام داد. آرش از سمت راست دفاع مس پيش رفت، باتيس را با يك دريبل عالي از صحنه محو كرد و ضربه آخر را خيلي مطمئن از داخل محوطه جريمه به دروازه فرستاد.

 

دقايق حساس:

دقيقه 6: اشتباه مدافعان مس علي حمودي را در محوطه جريمه صاحب توپ كرد. پاس به بيرون حمودي با ضربه زميني حاتمي راهي دروازه شد اما شهدادنژاد توپ را با واكنشي عالي به كرنر فرستاد.

دقيقه 10: آرش برهاني با پاس عالي جباري روانه دروازه مس شد. ضربه نهايي او راهي به چارچوب نداشت اما با اين حال شهدادنژاد توپ را به كرنر دفع كرد.

دقيقه 29: تنها موقعيت جدي مس در نيم ساعت اول بازي با پاس به بيرون تنهايي و ضربه عنايتي شكل گرفت كه رحمتي توپ را به كرنر فرستاد.

دقيقه 41: حسين‌خاني توپ را روي دروازه استقلال سانتر كرد. با وجود اين‌كه مسي‌ها در محوطه جريمه خيلي كم‌تعدادتر از استقلالي‌ها بودند عنايتي بالاتر از منتظري موفق به زدن ضربه سر شد و ضربه او را رحمتي مهار كرد.

دقيقه 68: اولين موقعيت فرهاد مجيدي 7 دقيقه بعد از ورود به ميدان نصيب او شد اما ضربه اين بازيكن روي پاس حمودي از كنار دروازه راهي خارج شد.

دقيقه 82: سانتر ارسالي از جناح راست دفاع مس را ايمان موسوي با ضربه سر به بالاي دروازه فرستاد.

دقيقه 94: آخرين موقعيت تيم ميهمان با شوت كيوان امرايي از پشت محوطه جريمه استقلال به بيرون رفت.

 

اتفاق ويژه:

در حالي اولين حضور فرهاد مجيدي در ليست 18نفره استقلال اتفاق ويژه اين بازي بود، يك حاشيه ديگر هم در شروع بازي رخ داد. محسن تركي قبل از سوت آغاز به لباس مهدي رحمتي كه شباهت زيادي با لباس آبي بقيه هم‌تيمي‌هايش داشت گير داد و تعويض لباس رحمتي باعث تاخير 6 دقيقه‌اي در ابتداي بازي شد.

 

 



تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 ا 16:14 نويسنده : Hamidreza ا

 

Jose Mourinho in Old trafford watching Manchester united-Liverpool 

کهکشانیها- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید صبح روز یکشنبه به انگلیس سفر کرد تا بازی منچستریونایتد و لیورپول از سری رقابت های لیگ برتر که در اولدترافورد برگزار می شد را از نزدیک ببیند.

هدف مورینیو از این کار زیر نظر گرفتن منچستریونایتد، حریف بعدی تیمش درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود. این دو تیم حدودا یک ماه دیگر در این مرحله مقابل هم قرار خواهند گرفت و مورینیو از هم اکنون بررسی هایش برای این دیدار را آغاز کرده است.

سرمربی پرتغالی رئال که شانس قهرمانی تیمش در لالیگا را تقریبا کنسل شده می داند تمرکزش را برروی عملکرد تیمش در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا قرار داده.

دیدار رفت منچسترو رئال در روز 13 فوریه در ورزشگاه برنابئو برگزارمی شود و بازی برگشت دو تیم روز 5 مارس در منچسترانجام خواهد شد.

مورینیو سحرگاه روز یکشنبه شهر مادرید را به مقصد منچسترترک کرد و در تمرینات یکشنبه تیمش حاضر نبود و کارانکا به جای او تیم را تمرین داد. مورینیو با کارلوس کارباخوسا (رئیس بخش مطبوعات رئال ماردید)، پابلو مونیو(مسئول سفرهای رئال)، یکی از نیروهای امنیتی و پسرش به منچسترسفر کرد و درکنار پسرش این بازی را تماشا کرد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، مورینیو که به دعوت سرالکس فرگوسن ، هفته آینده به انگلیس باز خواهد گشت تا در سمینار اتحادیه سرمربیان لیگ برتر شرکت کند.

foton

 

 



تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 ا 11:46 نويسنده : Hamidreza ا

EPL - Arsenal v Manchester City, Edin Dzeko & Laurent Koscielny 

 

 

 

 

 در جریان بازی سیتی مقابل آرسنال، ادین ژکو بعد از باز کردن دروازه شاگردان ونگر، و برای شادی بعد از گلش، پیراهنش را بالا زد و روی پیراهن زیرینش یک جمله به زبان بوسنیایی نوشته شده بود: (Za Moje Mahalce)

بعد از این شادی، این سوال مطرح شد که این جمله به چه معناست. وب سایت indonewyork در این باره توضیحاتی را منتشر کرده و نوشته:مضمون کلی این عبارت بدین ترتیب بود:« برای هم محلی های من»

ژکو یکی از افرادی است که در منطقه ای زندگی می کرده که شاهد جنگ میان صرب ها و بوسنیایی ها بوده و خیلی از دوستان او در این جنگ قربانی شده اند.»

او پیش از این در مصاحبه ای هم به این نکته اشاره کرده که هنوز آن روزها را به یاد می آورد که زمانی که جنگ در نزدیکی محله شان در جریان بوده و ساختمان ها خراب می شد، او و دوستانش در کوچه و خیابان فوتبال بازی می کرده اند و این جمله روی پیراهن ژکو ، یک یادآوری به دوستانش و همشهری هایش در بوسنی است که با وجودی که بزرگ شده، هنوز آنها را فراموش نکرده.

برای کسانی که تعجب کردند که ژکو چرا از داور کارت زرد نگرفته، باید توضیح داد که او با بالا زدن پیراهنش، پیراهن زیرینش را به نمایش گذاشت  و پیراهنش را از تن خارج نکرد

در پایان این بازی ژکودر صحبت هایی که در دیلی میل منتشر شده گفت:«نمی دانم که آیا اخراج کشیلنی درست بود یا نه ولی این خطا یک خطای پنالتی بود. این پنالتی را زدم و مبدل به گل نشد ولی مطمئن بودم که درجریان بازی به گل خواهم رسید. به خودم می گفتم:« تو یک ضربه پنالتی از دست دادی ولی ما خوب بازی می کنیم. می دانستم که به گل خواهم رسید.»

او ادامه داد:« برای من خیلی مهم است که در برخی بازیها به میدان بروم. من در 4 بازی پشت سرهم درترکیب ثابت تیم قرار گرفتم و 4 گل به ثمر رساندم.خوشحالم ولی تیمم برایم مهمتر است.»

http://u.goal.com/246200/246225hp2.jpgاین ضربه پنالتی ای است که ژکو آن را از دست داد

http://u.goal.com/246200/246252hp2.jpg
و این هم شادی بعد از گل ژکو با جمله ای بوسنیایی برروی پیراهنش

 

 


تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 ا 11:39 نويسنده : Hamidreza ا

 

Loirenzo De Silvestri (S), Riccardo Montolivo (M) - Sampdoria-Milan - Serie A 
سایت گل – نبرد سمپدوریا و میلان در جنوا با تساوی بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما نتوانستند از آنها بهره ببرند.

امبایه نیانگ 18 ساله برای اولین بار در سری آ در ترکیب ثابت میلان به میدان رفت و کنار استفان الشعراوی و بویان کرکیچ قرار گرفت.

میلان در نیمه اول چندان خوب نبود اما در اواسط نیمه دوم اوضاع بهتری یافت. کوین پرینس بواتنگ در دقیقه 61 ضربه‌ای زد که از روی دروازه برگشت داده شد.

دو دقیقه بعد بود که ضربه مائورو ایکاردی هم به تیر دروازه کریستین آبیاتی برخورد کرد.

میلان با 31 امتیاز در رده هفتم ماند. سمپدوریا هم پانزدهم است.

 


تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 ا 10:29 نويسنده : Hamidreza ا

 

EPL; Laurent Koscielny; Mike Dean; Thomas Vermaelen; Arsenal Vs Manchester City 
سایت گل – منچسترسیتی فاصله با منچستریونایتد را دوباره به هفت امتیاز برگرداند. آنها در خانه آرسنال دو بر صفر پیروز شدند.

هر دو تیم اخراجی داشتند و آرسنال در دقیقه 10 ده‌نفره شد.

سیتی 3000 سهمیه تماشاگر داشت اما چون طرفداران به بلیت 62 پوندی مسابقه اعتراض داشتند یک‌سوم این سهمیه را به آرسنال برگرداند. اما آنهایی که سفر کرده بودند بردی تاریخی را تماشا کردند. آنها اولین برد تیمشان در لیگ در خانه آرسنال در طول 38 سال را از نزدیک دیدند.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 10 بود که آرسنال ده‌نفره شد. تصمیم مایک دین در اخراج لوران کوشیلنی با اعتراض شدید آرسن ونگر و تماشاگران روبرو شد و آنها در تمام طول بازی علیه داور شعار دادند. ادین ژکو در محوطه جریمه آرسنال خواست بچرخد که ضربه‌اش را بزند که کوشیلنی او را گرفت. وویچیخ اشچسنی بسیار نزدیک به صحنه بود اما داور تصمیمی سخت‌گیرانه گرفت، این که به کوشیلنی کارت قرمز بدهد.

 

خود ژکو پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی اشچسنی ضربه او را با پا دفع کرد. توپ به تیر دروازه خورد و در راستای خط دروازه حرکت کرد و دروازه‌بان آن را گرفت!

سیتی اما گل خود را در دقیقه 21 زد. داوید سیلوا ضربه ایستگاهی تیمش را سریع زد، کارلوس تبس توپ را به جیمز میلنر سپرد و او هم ضربه‌اش را از زاویه‌ای بسته به کمک تیر دروازه به گل تبدیل کرد.

ژکو هم پنالتی گل‌نشده‌اش را در دقیقه 32 جبران کرد. میلنر سانتر زمینی خوبی از سمت راست انجام داد و پس از آن که اشچسنی ضربه تبس را برگرداند، ژکو دهمین گل فصل خود را زد.

جک ویلشر هم ضربه سر خاوی گارسیا روی یک ضربه کرنر را از روی خط دروازه برگرداند.

سیتی در نیمه دوم بازی را کنترل کرد. آنها هم در دقیقه 75 ده‌نفره شدند. ونسان کمپانی تکل دوپای خشنی از روبرو روی پای ویلر زد و داور با وجود آن که کمپانی توپ را زده بود به او کارت قرمز نشان داد.

در اواخر بازی هم تئو ولکات روی اشتباه جولیون لسکات در آفسایدگیری موقعیتی عالی داشت و ضربه‌اش از جو هارت هم گذشت اما خود لسکات توپ را از روی خط برگرداند.

آرسنال به این ترتیب شش امتیاز تا رده چهارم جدول فاصله یافت.

 


تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 ا 10:20 نويسنده : Hamidreza ا

 

EPL: Robin van Persie , Manchester United v Liverpool 
سایت گل- منچستریونایتد با پیروزی 2-1 مقابل لیورپول، صدرنشینی شان در رقابت های لیگ برتر را مستحکم تر کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل نزدیک تر شدند.

با این پیروزی فاصله منچستریونایتد با لیورپول به 24 امتیاز رسید، تا فرگوسن بیش از پیش رقیب مرسی سایدی را تحقیر کند.

اکنون فاصله یونایتدها با رقیب همشهری، منچسترسیتی، به 10 امتیاز افزایش پیدا کرده و در صورتی که شاگردان مانچو نتوانند در دیدار امشب، آرسنال را شکست دهند، رسیدن به شیاطین سرخ دشوارتر خواهد شد.

امروز الدترافورد مهمانان ویژه ای داشت که ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، از جمله آنها بود.

 

لوئیس سوارس و پاتریس اورا هم در ابتدای دیگر با یکدیگر دست دادند تا حاشیه های بازی به نحو قابل توجهی کاهش پیدا کند.

لیورپولی ها در نیمه دوم دیدار امروز، نمایش بهتری داشتند اما برتری یونایتد در نیمه اول، در نهایت پیروزی این تیم را رقم زد.

فرگوسن که در دیدار مقابل وستهم در جام حذفی، به چند بازیکن تیمش استراحت داده بود، در دیدار امروز بار دیگر از آنها استفاده کرد، بازیکنانی مانند ویدیچ، فردیناند، اورا، کریک، یانگ و فن پرسی که همه از ابتدا به میدان رفتند.

بازی متعادل آغاز شد اما یونایتد روی اولین موقعیت شان توسط فن پرسی به گل رسیدند. ارسال عالی اورا از سمت چپ، با ضربه هوشمندانه ستاره هلندی، به گل اول بازی تبدیل شد. با این گل فن پرسی 17 گله شد تا صدرنشینی اش در جدول گلزنان را تثبیت کند.

همکاری ولبک و کلورلی، میانه زمین را در اختیار یونایتدها قرار داد و آنها می توانستند تیم شان را صاحب گل دوم کنند اما موقعیت خوبی که آنها ایجاد کردند با پاس پشت پای فن پرسی و تکل اسکرتل از دست رفت. در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم، استوریج به جای لوکاس لیوا، در ترکیب لیورپول قرار گرفت؛ تغییری که تحرک بیشتری به خط حمله لیورپول بود.

اما باز هم این منچستریونایتد بود که به گل رسید. ارسال فن پرسی و ضربه سر اورا، بعد از برخورد به ویدیچ، به گل دوم منچستریونایتد تبدیل شد.

بعد از این گل، لیورپولی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و می توانستند از روی شوت از راه دور به گل برسند اما دخه آ دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

اما تنها دو دقیقه بعد، شوت جرارد و دفع ناقص دخه آ، با ضربه استوریج اختلاف را به حداقل رساند.

 

اما در ادامه توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد تا یونایتدها به یک پیروزی ارزشمند برسند.

 



تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 ا 10:19 نويسنده : Hamidreza ا

 

Milan celebrating 
ترکیب احتمالی
سمپدوریا

 Romero
Gastaldello, Palombo, Costa
De Silvestri, Krsticic, Obiang, Poli, E'rribia
Eder, Icardi
میلان

Abbiati
Abate, Mexes, Zapata, De Sciglio
Flamini, Montolivo, Nocerino
Boateng
Robinho, El Shaarawy


شاگردان ماکس آلگری هر چند 120 دقیقه نفس گیر را در تورین برای شاگردان آنتونیو کنته رقم زدند اما در نهایت باباخت 2-1 از رسیدن به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا بازماندند و در حال حاضر امیدوار هستند در آغاز نیم فصل دوم سری آ ( هفته بیستم سری آ ایتالیا ) با پیروزی برابر سمپدوریا به روند خوب خود در  سال 2013 در سری آ را همچنان ادامه بدهند.میلان یکشنبه شب در جنوا میهمان تیمی خواهد بود که هفته گذشته موفق شد 10 نفره در تورین برابر یوونتوس با دو گل به پیروزی برسد.

سمپدوریا موفق شد در آغاز سال 2013 میلادی در یک بازی سخت و دشوار در خانه یوونتوس به یک پیروزی ارزشمند برسد تا کمی از نگرانی های سقوط به دسته پایین تر برای این تیم کم شود بنابراین انتظار میرود دلیو روسی سرمربی سمپدوریا نسبت به بازی برابر یوونتوس تنها یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش برای بازی حساس یکشنبه شب برابر میلان انجام دهد.گائه تانو برادی با دریافت کارت قرمز مستقیم در تورین حالا نمی تواند در این بازی به دلیل محرومیت تیمش را همراهی کند و در سمت راست خط میانی احتمالا لورنتزو د سیلوستری جای خالی او را پر خواهد کرد.

مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی 19 ساله سمپدوریا در بازی اخیر تیمش که با دو گل خود به یوونتوس  به قهرمان سمپدوریا تبدیل شد می تواند همچنان در خط حمله از ابتدا در کنار ایدر به کار خود ادامه بدهد.

در سوی دیگر میلان کاملا آماده است تا شکست 2-1 اخیر برابر یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا را با پیروزی برابر سمپدوریا از هفته بیستم سری آ جبران کند.با توجه به عملکرد ضعیف مارکو آملیا,فرانچسکو آچربی,اوربی امانوئلسون و  مصدومیت جزئی ماسیمو آمبروزینی ظاهرا همگی در این بازی به نیمکت ذخیرها منتقل خواهند شد در حالی که روبینیو می تواند از ابتدا در جنوا به میدان برود پس از آنکه دو بازی اخیر تیمش را به دلیل عدم آمادگی کامل از دست داد.



  آیا می دانستید؟
  • سمپدوریا موفق شد  با برتری برابر بینکونری  به نخستین پیروزی در پنج بازی اخیرش دست یابد که برد 2-1 هفته گذشته برابر یوونتوس ششمین پیروزی این فصل سمپدوریا نیز بود.
  • آن پیروزی که به لطف دو گل از امانوئل ایکاردی مهاجم آرژانتینی 19 ساله (تصویر سمت راست ) بدست آمد باعث شد تا سپدوریا با کسب این سه امتیاز با صعود به رده چهاردهم از منطقه خطر سقوط هر چند موقتا دور شود.در حالی که اختلاف سمپدوریا با منطقه خطر سقوط به دسته پایین تر تنها 4 امتیاز است.
  • دو بازی اخیر خانگی آبی پوشان شهر جنوا با دو شکست 1-0 برابر لاتزیو و  2-0 برابر اودینزه به پایان رسید که با سومین شکست متوالی سمپدوریا نیز همراه بود. 
  • میلان فصل 13-2012 را با شکست 1-0 خانگی برابر سمپدوریا آغاز کرد,بازی که در آن آندرا کاستا تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.روسونری در این فصل از سری آ در مجموع شش بار تن به شکست داده و در حال حاضر با 30 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته.
  • استفان الشعرووی ستاره بیست ساله میلان در جریان شکست اخیر برابر یوونتوس از مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا تک گل تیمش را به ثمر رساند.این مهاجم جوان ملی پوش تیم ملی ایتالیا در این فصل از رقابت ها 17 بار موفق به گلزنی شده از جمله 14 گل در 18 بازی این فصل سری آ ایتالیا.
  •  زمانی که یکشنبه شب استفان الشعراووی وارد ورزشگاه لوئیجی فراریس می شود ممکن است انتظار استقبال جالبی از هوادارن این تیم داشته باشد چرا که این مهاجم آینده دار ایتالیایی دوران حرفه ای گری خود را در تیم رقیب همشهری سمپدوریا یعنی جنوا در سن 16 سالگی آغاز کرد پیش از آنکه سرانجام در سال 2011 راهی میلان شود.


تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:39 نويسنده : Hamidreza ا

 

Juventus players celebrate a goal 
ترکیب احتمالی
پارما

Pavarini
Rossi, Paletta, Santacroce, Gobbi
Marchionni, Valdes, Parolo
Biabiany, Belfodil, Sansone
یوونتوس

Buffon
Barzagli, Bonucci, Caceres
Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, De Ceglie
Giovinco, Quagliarella

یوونتوس,مدافع عنوان قهرمانی سری آ هر چند که در بازی اخیر خانگی خود با دو گل مغلوب سمپدوریا 10 نفره شد اما در حال حاضر از هفته بیستم رقابت های سری آ ,بینکونری به دنبال آن است تا سومین پیروزی متوالی خارج از خانه خود را زمانی که یکشنبه شب به ورزشگاه تاردینی شهر پارما سفر خواهد کرد کسب کند.

پس از آنکه اعلام شد مصدومیت اخیر کلودیو مارکیسیو در جریان شکست اخیر برابر سمپدوریا آنطور که به نظر می رسد جدی نیست,ابتدا امیدهایی وجود داشت که او بتواند به زودی در بازی بعدی سری آ به میادین بازگردد اما در حال حاضر آنتونیو کنته نمی تواند از این ملی پوش تیم ملی ایتالیا برای بازی یکشنبه شب برابر پارما استفاده کند.

یوونتوس همچنین مجبور است بدون جورجو کیه لینی مدافع مصدوم خود به مصاف پارما برود,بازیکنی که هنوز نتوانسته از مصدومیتی که به تازگی گریبانگیرش شده بهبود یابد و کوآدو آساموآ نیز به دلیل شروع جام ملت های آفریقا نمی تواند به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غنا,تیمش را در این بازی همراهی کند.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد بانوی پیر نتواند از فدریکو پلوسو و میرکو ووچینیچ به دلیل مصدومیت جزئی که دارند استفاده کند در حالی که آندره ا بارزالی امیدوار است برای این بازی به آمادگی کامل برسد.

در سوی دیگر روبرتو دونادونی سرمربی پارما که هنوز نتوانسته از حضورش بر روی نیمکت مربیگری پارما برابر یوونتوس بردی کسب کند در حال حاضر در استانه این بازی حساس با بحران مصدومیت در خط دفاعی تیمش روبرو شده. الساندرو لوکارلی و یوآن بنالوآن هر دو به دلیل محرومیت از همراهی پارما در این بازی محروم هستند در حالی که کریستین زاکاردو و آلناردو روسی احتمالا به دلیل مصدومیت به این بازی نخواهد رسید.


  آیا می دانستید؟

  • یوونتوس با هفت پیروزی از 9 بازی خارج از خانه بهترین آمار را در بازی های خارج از خانه در این فصل سری آ ایتالیا دارد.
  • بانوی پیر امیدوار است یکشنبه شب بتواند سومین پیروزی متوالی خارج از خانه خود را کسب کند هر چند که در دو مصاف اخیرش در ورزشگاه تاردینی به پیروزی نرسیده
  • شاگردان آنتونیو کنته با دریافت تنها 13 گل در 14 بازی از  مجموع 19 بازی ای که دررقابت های این فصل سری آ برگزار کرده اند (یعنی در 5 بازی گلی نخورده اند)،بهترین عملکرد خط دفاعی این فصل سری آ ایتالیا دارند.
  • سباستین جووینکو پس از انتقالش از پارما به یوونتوس در تابستان گذشته برای نخستین بار برابر باشگاه سابقش با پیراهن یوونتوس بازی خواهد کرد.
  • با کسب شش پیروزی و سه تساوی,پارما تنها تیمی است که در این فصل سری آ ایتالیا هنوز در خانه شکست نخورده.
  • یوونتوس با وجود گلزن های برتر مختلف, در حال حاضر هیچ بازیکنی از یوونتوس نتوانسته بیشتر از ایشاک بلفودیل مهاجم پارما گلزنی کند,بازیکنی که در تابستان گذشته از لیون به پارما پیوست و 6 گل برای پارما در سری آ به ثمر رسانده. 
  • روبرتو دونادونی سرمربی پارما از زمان حضورش بر روی نیمکت مربیگری پارما در پنج مصاف اخیرش با یوونتوس هنوز موفق به پیروزی نشده.


تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:30 نويسنده : Hamidreza ا

 

arsenal vs man city 
ترکیب احتمالی

آرسنال
  Arsenal FC
Szczesny
Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs
Arteta, Wilshere
Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Podolski
Walcott

منچسترسیتی

  Manchester City
Hart
Zabaleta, Nastasic, Kompany, Clichy
Garcia, Barry
Silva, Tevez, Milner
Dzeko

الیور ژیرود مهاجم گلزن توپچی ها در جریان بازی اخیر تیمش برابر سوانسی با مصدومیت از ناحیه زانو روبرو شد و در حال حاضر هنوز حضور این مهاجم فرانسوی در بازی حساس یکشنبه شب تیمش برابر منچستر سیتی مشخص نیست.

لوکاس فابیانسکی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دست کم تا دو یا سه هفته دیگر به تمرینات کامل تیمی بازمی گردد.

در سوی دیگر روبرتو مانچینی سرمربی منچستر سیتی در آستانه این بازی حساس مجبور است بدون چند بازیکن کلیدی خود در ورزشگاه امارات به مصاف توپچی ها برود.یحتی توره و کولو توره هر دو به دلیل شروع جام ملت های آفریقا به اردوی تیم ملی ساحل عاج پیوسته اند و در این بازی حضور نخواهند داشت.

سرخیو آگوئرو به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ نمی تواند در این بازی حساس تیمش را همراهی کند در حالی که سمیر نصری هافبک سابق ارسنال پس از دریافت کارت قرمز مستقیم در جریان بازی اخیر  تیمش برابر نورویچ سیتی حالا برای بازی یکشنبه شب برابر آرسنال به دلیل محرومیت در دسترس نیست.

الکساندر کولاروف,مایکون,میکا ریچاردز و جک رادول همگی به دلیل مصدومیت بلند مدتی که دارند از دیگر بازیکنان غایب مهم منچستر سیتی برای این بازی خواهند بود.


  آیا می دانستید؟

  • شاگردان آرسن ونگر سه پنالتی اخیرشان که برابر منچستر سیتی برای آنها گرفته شده را از دست داده اند.
  • تئو والکات (تصویر سمت راست ) با به ثمر رساندن 15 گل و 6 پاس گل تاثیر گذارترین بازیکن توپچی ها در این فصل در مجموع رقابت ها بوده.
  • دی مارکوس بیسلی آخرین بازیکنی بوده که موفق شده در ورزشگاه آرسنال برای منچستر سیتی در لیگ برتر جزیره گلزنی کند که به فصل 07-2006 بازمی گردد. 
  • در پنج دیدار اخیر این دو تیم با یکدیگر در لیگ برتر جزیره چهار بازیکن از زمین مسابقه اخراج شده اند و ماریو بالوتلی نیز در آخرین مصاف این دو تیم در ورزشگاه امارات آرسنال با دریافت کارت قرمز مستقیم مجبور به ترک زمین مسابقه شد. 
  • حریفان منچستر سیتی در  این فصل لیگ برتر جزیره تنها 56 شوت در چهارچوب دروازه منچستر ستی داشته اند که از این حیث در بین تیم های دیگر لیگ برتری این کمترین رقم  بوده. 
  • با وجود خط حمله پرستاره و قدرتمند هر دو تیم ,در پنج مصاف اخیر این دو تیم در ورزشگاه خانگی آرسنال در مجموع رقابت ها تنها شش گل بین این دو تیم رد و بدل شده است. 
  • منچستر سیتی در این فصل لیگ برتر جزیره بیش از هر تیم دیگری از پشت محوطه جریمه از حریفان خود گل دریافت کرده.  

 

 


تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:25 نويسنده : Hamidreza ا

 

MAN U VS LIVERPOOL PROMO 
ترکیب احتمالی

منچستریونایتد

De Gea
Rafael, Evans, Vidic, Evra
Valencia, Carrick, Scholes, Giggs
Van Persie, Chicharito
لیورپول

Reina
Johnson, Skrtel, Agger, Downing
Gerrard, Lucas, Allen
Sturridge, Suarez, Sterling

برای منچستر یونایتد به نظر نمی رسد وین رونی بتواند به دلیل مصدومیتی که دارد به بازی حساس یکشنبه شب برابر لیورپل برسد هر چند که او نیز به مانند فیل جونز به تمرینات بازگشته اما بسیار بعید است که فیل جونز بتواند در این بازی به میدان برود در حالی که اندرسون و نانی هر دو به پس از سپری کردن مصدومیت شان احتمالا در ترکیب حضور خواهند داشت اما به احتمال فراوان این دو بازیکن از روی نیمکت ذخیره ها تیم شان را همراهی خواهند کرد.

در سوی دیگر برای لیورپول خوسه انریکه مدافع اسپانیایی پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در جریان بازی برابر کوئینز پارک رنجرز دست کم تا ماه فوریه از همراهی تیمش محروم بوده ,بنابراین استوارت داونینگ ممکن است جای خالی او را در ترکیب پر کند اما در غیر اینصورت  انتظار میرود تا از آندره ویسدوم در سمت راست و گلن جانسون در سمت چپ خط دفاعی استفاده شود.

مارتین کلی همچنان به مانند فابیو بورینی به دلیل مصدومیت بلند مدتی که دارند برای این بازی در دسترس نیستند هرچند که بورینی مهاجم ایتالیایی لیورپول  به زودی به میادین بازخواهد گشت.


  آیا می دانستید؟

  • رابین فن پرسی مهاجم منچستر یونایتد با 16 گل زده تنها گلزن برتر این فصل لیگ برتر جزیره بوده اما او در بین برترین پاسورهای لیگ برتر با 6 پاس گل جزء چهارمین پاسورهای برتر است.
  • لوئیس سوارس با دریافت هفت کارت زرد در این فصل لیگ برتر جزیره دومین بازیکنان بداخلاق لیگ می باشد در حالی که پل اسکولز هم به دلیل خطاهایی که انجام داده  جزو 15 بازیکن برتر پرخطای لیگ محسوب می شود و در 14 بازی 6 کارت زرد نیز دریافت کرده. 
  • منچستر یونایتد این فصل بهترین آمار را  درزمان هایی که  در خطر باخت بوده واز حریف عقب افتاده  در نهایت موفق به پیروزی شده را دارد-آنها 24 امتیاز از بازی های که در خطر شکست بوده اند کسب کردند.
  • فان پرسی در شش بازی اخیرش برابر لیورپول پنج بار موفق به گلزنی شده از جمله پیروزی اوایل فصل در آنفیلد.
  • استیون جرارد کاپیتان لیورپول (تصویر سمت راست ) با 8 پاس گل در لیگ برتر جزیره بیشترین موقعیت گل را در این فصل لیگ برتر جزیره خلق کرده.
  • قرمز های آنفیلد یکشنبه شب کار سختی را در خانه منچستر یونایتد خواهند داشت چرا که شاگردان سر الکس فرگوسن در هفت بازی اخیر خانگی خود در اولدترافورد هنوز طعم شکست را تجربه نکرده اند و همچنین در نه بازی اخیرشان در لیگ برتر جزیره نباخته اند. 
  • شاگردان برندن راجرز تنها در یک بازی که در نیمه نخست از حریف عقب افتاده بودند، توانسته اند در نهایت به پیروزی برسند و در 9 بازی دیگر که در همان نیمه نخست بازی را به حریف واگذار کرده اند در نهایت تن به شکست داده اند. 
  • با این اوصاف، در نقطه مقابل، لیورپول در این فصل لیگ برتر جزیره در بازی هایی که در نیمه نخست از حریف جلو افتاده هرگز نباخته و و در شش بازی از هفت بازی ، سه امتیاز کامل  را بدست آوردند.  


تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:24 نويسنده : Hamidreza ا

 Gonzalo Higuaín, Rubén González - Osasuna v Real Madrid

 

رئال مادرید با نمایشی ضعیف در خانه اوساسونا با تساوی بدون گل متوقف شد، دیداری که اگر مهاجمان اوساسونا دقت بیشتری در آن داشتند نتیجه بدی برای رئال رقم می‌خورد.

کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس و آنتونیو آدان به دلیل محرومیت غایب بودند و گونسالو ایگواین، خوسه کایخون و ایکر کاسیاس به جای آنها در ترکیب قرار گرفتند. رئال نتوانست در این بازی موقعیت چندانی ایجاد کند. یکی از موقعیت‌های آنها را ایگواین ساخت که روی خروج اشتباه آندرس فرناندس توپ را مقابل دروازه بدون دروازه‌بان حریف ارسال کرد اما سانتر او را الخاندرو آریباس بدون مشکل برگرداند.

اوساسونا در این بازی موقعیت‌های خوبی ساخت اما بازیکنان این تیم در تمام‌کنندگی چندان توانمند نبودند که از این فرصت‌ها استفاده کنند. یک بار هم شوت بسیار عالی دامیا با فاصله‌ای نزدیک در حالی به بیرون رفت که کاسیاس هم دستش به توپ نمی‌رسید.

اتفاق مهم بازی در دقیقه 76 روی داد. کاکا که در دقیقه 58 به میدان آمده بود به دلیل درگیری بر سر توپ در دقیقه 60 کارت زرد گرفت. او در دقیقه 76 به دلیل آن که مقابل بازیکن حریف ایستاد و نگذاشت او ضربه آزادش را از زمین خودی بزند با کارت زرد دوم اخراج شد!

خوسه کایخون هم گلی زد که به درستی آفساید اعلام شد و بازیکنان اوساسونا هم در دقایق پایانی اعتقاد داشتند داور برای آنها پنالتی می‌گرفته.



تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:5 نويسنده : Hamidreza ا

nuri sahin - liverpool

بوروسیا دورتموند در یک هفته مانده به آغاز نیم فصل دوم بوندس لیگا دست به چالش بزرگی زد دورتموندی ها نوری شاهین را به وستفالن بازگرداندند.

شاهین 24 ساله در سال 2011 به عنوان برترین بازیکن بوروسیا دورتموند و رهبر خط میانی این تیم را ترک و با 10 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست اما عدم موفقیت او در رئال مادرید موجب شد باشگاه مادریدی در فصل اخیر او را به صورت قرضی به لیورپول بدهد.

میشائیل سورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند در آخرین اظهار نظر و در حالیکه روز گذشته به طور کلی ابراز علاقه بوروسیایی ها برای بازگرداندن شاهین را تکذیب کرده بود گفت:" اگر نوری می خواهد به دورتموند بازگرددد پس ما باید به این مسئله رسیدگی کنیم."

قرارداد شاهین با باشگاه رئال مادرید تا سال 2017 اعتبار داشت و قیمت وی در بازار نقل و انتقالات 15 میلیون یورو ارزیابی می شود به نظر باشگاه دورتموند با فروش پرسیچ به وولفسبورگ تا حدودی هزینه ی این انتقال را تامین کرده است.

نوری شاهین 19ام ژانویه می تواند در دیدار مقابل وردربرمن بازگشت خود به بوندس لیگا را جشن بگیرد.

 


تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ا 18:44 نويسنده : Hamidreza ا

 Edinson Cavani - Napoli

پدر ادینسون کاوانی در گفتگو با مارکا تی وی از رویاها و آرزوهای پسرش صحبت کرده .

لوئیس کاوانی که پسرش در حال حاضر در ناپولی توپ می زند اعلام کرده که ادینسون دوست دارد تا روزی در یکی از تیم های بزرگ اروپا توپ بزند.

او به صورت خاص و ویژه ای به تمجید از رئال مادرید پرداخته و البته از بارسلونا و برخی از تیم های قدرتمند لیگ برتر هم نام برده.

لوئیس کاوانی خودش یکی از فوتبالیست های سرشناس کشور اروگوئه بوده و حالا شاهد درخشش پسرش در عرصه فوتبال است و خودش یک سرمربی سرشناس در منطقه سالتوی اروگوئه است. او حالا در گفتگویی با برنامه فوتبولروی مارکا تی وی شرکت کرده و درمورد رویاهای پسرش که بازی کردن در رئال مادرید است گفته:« رئال مادرید تیمی است که در هر بازی 10 موقعیت گلزنی دارد و این تیم، شرایط ایده آلی را برای ادینسون فراهم خواهد ساخت.رئال تیم ادیه آلی برای ادینسون است . او از زمانی که بچه بود همیشه دوست داشت که به رئال برود.»

 

 

او در ادامه اعلام کرد که خود ادینسون خواهان آن است تا به تیمی به مراتب قدرتمندتر از ناپولی برود؛ نه فقط رئال مادرید، بلکه هر تیم دیگری که بتواند مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام کاوانی یعنی 63 میلیون یورو را بپردازد، با استقبال پدر این ستاره اروگوئه ای و خود او روبرو خواهد شد.

این درحالی است که سران باشگاه ناپولی در بازار تابستانی با پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای انتقال او با تیمی دیگر مخالفت کردند. لوئیس کاوانی در ادامه صحبت هایش گفت:« ما امیدواریم که او بتواند به یک تیم بزرگ منتقل شود؛ رئال مادرید، بارسلونا و یا یک تیم انگلیسی درجه یک.»

کاوانی در حال حاضر با زدن 16 گل در رقابت های این فصل سری آ در صدرجدول گلزنان سری آ است و با این گلزنی ها تیمش را در رده سوم جدول سری آ می بیند.



تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ا 17:25 نويسنده : Hamidreza ا

 José Mourinho, Real Madrid-Celta

روزنامه مارکا در گزارشی به بررسی شرایط کنونی تیم مادریدی ،بعد از محرومیت 5 جلسه ای سرخیو راموس پرداخته.این گزارش بدین ترتیب است:

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید تا دو هفته و نیم دیگر دو مدافع میانی تیمش را در اختیار نخواهد داشت (البته در صورتی که درخواست فرجام خواهی رئال نتیجه ای نداشته باشد).

سرخیو راموس، به خاطر «بیشرم» نامیدن داور مسابقه حالا باید محرومیتی 5 جلسه ای را پشت سربگذارد و مورینیو باید برنامه خاصی را برای خط دفاعی تیمش در نظر داشته باشد.  په په هم هنوز چند هفته تا بازگشت به زمین مسابقه فاصله دارد.

 

 

 این درحالی است که بارسلونا با 16 امتیاز برتری نسبت به رئال در صدر جدول است و رئال در دور بعدی رقابت های کوپا دل ری کار سختی را مقابل والنسیا پیش رو خوااهد داشت.

شرایط برای رئال، شرایطی بحرانی است و ژوزه مورینیو روزهای سختی را پیش رو دارد. این شرایط در حالی به وجود آمده بود که  بعد از اتفاقی که درمورد کوئنترائو رخ داد و بعد از «حرامزاده » نامیدن یک داور با محرومیتی 4 جلسه ای مواجه شده بود، زنگ های خطر در رختکن رئال روشن شده بود.

حالا شنیده می شود که ژوزه مورینیو اصلا انتظار این را نداشته که کاپیتان دوم تیمش چنین اشتباهی را مرتکب شود. او به بازیکنانش هشدار داده بود که با داوران در نیفتند . ولی خود او هم در جریان بازی 4شنبه شب رئال مقابل سلتاویگو نتوانست آرامشش را حفظ کند و بارها به شدت به تصمیمات داوری اعتراض می کرد و یک توپ را هم به تونل داخل رختکن شلیک کرد.

مورینیو علاوه بر سرخیو راموس، از په په هم دلخور است. سرمربی پرتغالی اصلا از اینکه په په در تعطیلات زمستانی پایش را به تیغ جراحی سپرد، راضی نیست و از این تصمیم که یک جراحی اختیاری هم بود رضایتی ندارد. چرا که حالا باید چند هفته ای در انتظار بازگشت په گه بماند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، په په در روز 2 ژانویه در حالی زیر تیغ جراحی رفت که تمرینات رئال از روز 30 دسامبر آغاز شده بود.آن هم در شرایطی که په په در اولین جلسه تمرینی تیمش بعد از اتمام تعطیلات زمستانی حضور یافته بود. حالا مورینیو کار سختی را دارد و باید در این شرایط سخت، تیمش را بدون در اختیار داشتن مدافعانش به میدان بفرستد. کاروالیو حالا در حال و روز خوبی است. رائول آلبیول و واران هم سایر گزینه هایی هستند که مورینیو می تواند روی آنها حساب باز کند.



تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ا 17:22 نويسنده : Hamidreza ا

 FA Cup; Mario Balotelli; Manchester City v Watford

بازار نقل و انتقالات زمستانی آغاز شده و به نظر می رسد شمارش معکوس برای بازگشت ماریو بالوتلی به فوتبال ایتالیا نیز شروع شده است.

ناپولی آخرین باشگاهی است که برای به خدمت گرفتن این ملی پوش ایتالیایی ابراز علاقه کرده . آئورلیو دی لورنتیس اعلام کرده که دوست دارد بالوتلی را در کنار کاوانی، در تیمش داشته باشد.

این در حالی است که گفته می شود پیشنهاد اول اینتر برای خرید بالوتلی رد شده و اگر می خواهد مهاجم سابق شان را به دست بیاورند، باید پیشنهاد بهتری ارائه بدهند.

هرچند برلوسکونی در اظهار نظری عجیب بالوتلی را به سیب گندیده تشبیه کرد اما این مهاجم دردسرساز مشتریان زیادی را در صف می بیند.  





تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ا 17:16 نويسنده : Hamidreza ا

Mario Balotelli blond - Manchester City

ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی باشگاه منچسترسیتی با شروع سال نوی میلادی تغییراتی را در چهره اش ایجاد کرده.
او این عکس را در صفحه توئیترش قرار داده؛ عکسی با چهره جدید در سال جدید



تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ا 14:3 نويسنده : Hamidreza ا

 Barcelona-Córdoba, Copa del Rey

بارسلونا توانست با پیروزی پنج بر صفر مقابل کوردوبا و برد هفت بر صفر در مجموع به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی برسد.

آنها برای این تیم دسته دومی بیش از حد قدرتمند بودند و اکنون با مالاگا بازی خواهند کرد. آنها حتی نیازی به حضور لیونل مسی در میدان نداشتند و ستاره تیم به میدان نرفت.

تیاگو در دقیقه 17 گل اول را زد و دروازه میکل سایسار را گشود. الکس سانگ با پاسی عالی او را روانه کرد و او هم با ضربه‌ای دقیق توپ را به دروازه حریف رساند. سایسار دقایقی بعد فرصتی عالی را از الکسیس سانچس گرفت.

 

 

اما گل دوم هم از راه می‌رسید. داوید ویا توپ را از تیاگو گرفت، با حرکتی دیدنی مدافعان حریف را پشت سر گذاشت و از زاویه‌ای بسته گل زد.

ویا در دقیقه 26 گل بعدی را هم زد. پاس عالی سرجی روبرتو به ویا در گوشه محوطه جریمه رسید و او توپ را از طریق تیر دروازه به گل تبدیل کرد.

تیاگو می‌توانست گل چهارم را بزند اما ضربه دیدنی او از بیرون محوطه جریمه به تیر برخورد کرد. گل چهارم به نام الکسیس ثبت شد. او که یک بار پس از جا گذاشتن دروازه‌بان حریف با عجله نتوانسته بود کاری کند و توپ را به گل تبدیل کند، این بار در دقیقه 53 کرنر تیاگو را با سر گل کرد.

ویا می‌توانست دقایقی بعد روی پاس الکسیس هت‌تریک خود را کامل کند اما ضربه او از فاصله‌ای نزدیک به بیرون رفت.

ویا نتوانست تا انتها در میدان بماند و در اواسط نیمه دوم مصدوم شد و در حالی میدان را ترک کرد که جوردی رورا سه تعویضش را انجام داده بود و بارسا مجبور شد ده‌نفره بازی کند. اما آنها در دقیقه 85 باز هم گل زدند. الکسیس سانچس که موقعیتی فوق‌العاده برای گل‌زنی را به دلیل سر خوردن روی زمین از دست داده بود گل زد. ضربه دنی آلوز با برخورد به مدافع حریف و سپس برخورد به پای الکسیس به درون دروازه رفت.

بارسا با این برد به دور بعد راه یافت.

 



تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ا 10:41 نويسنده : Hamidreza ا

 

 
 
fifpro
 
 
 

 

 


 

این هفته فیفا تیم منتخب سال 2012 را اعلام کرد. تیمی که در واقع می توان آن را تیم منتخب لالیگا هم نامید. بسیاری معتقدند چند بازیکنی که در این تیم قرار گرفته اند، شایستگی حضور در تیم منتخب سال را نداشتند.

نشریه دیلی میل، در اقدامی جالب، از خوانندگانش خواست تا حدس بزنند دیدار تیم منتخب فیفا و لیگ برتر، چطور خواهد بود. با پاسخ هایی که خوانندگان این نشریه ارسال کردند، گزارش زیر به دست آمد:




  تیم منتخب لیگ برتر
 



جو هارت
منچسترسیتی

برانیسلاو ایوانوویچ
ونسان کمپانی
ویدیچ لیتون بینز
چلسی منچسترسیتی
منچستریونایتد اورتون
خوان ماتا
یحیی توره
مارونه فلینی
گرت بیل
چلسی منچسترسیتی
اورتون تاتنهام
     
     
     
لوئیس سوارس
رابین فن پرسی  
 
لیورپول منچستریونایتد

 
 



  تیم منتخب فیفا
 


کاسیاس
رئال مادرید

دنی الوس
سرخیو راموس
پیکه مارسلو
بارسلونا رئال مادرید
بارسلونا رئال مادرید

ژابی آلونسو
ژاوی اینیستا
رئال مادرید
بارسلونا بارسلونا

مسی فالکائو کریس رونالدو
بارسلونا اتلتیکو مادرید
رئال مادرید

 

گزارش بازی:

دقیقه 0: بازی در ومبلی آغاز می شود.

دقیقه 2: روی کرنر ماتا، ویدیچ با ضربه سر دروازه کاسیاس را تهدید می کند اما دروازه بان تیم منتخب فیفا توپ را مهار می کند.

دقیقه 4: تیم منتخب فیفا کرنر حریف را پاسخ می دهد اما ضربه مسی توسط هارت دفع می شود.

دقیقه 6: مسی خط دفاعی منتخب لیگ برتر را به هم می ریزد اما هارت با واکنشی دیدنی ضربه ستاره آرژانتینی را دفع می کند

دقیقه 10: ویدیچ یک بار دیگر با ضربه سر دروازه حریف را تهدید می کند اما ضربه او از زاویه بسته به بیرون می رود

دقیقه 15: دو حمله پیاپی از دو تیم...ابتدا راموس ضربه سوارس را بلاک می کند...در سمت مقابل، رونالدو روی پاس ژاوی صاحب توپ می شود اما ضربه او در چهارچوب نیست

دقیقه 19: اووووووه....ضربه سر فالکائو و واکنش عالی هارت...تا تیم منتخب لیگ برتر در بازی بماند

دقیقه 22: تیم منتخب فیفا بازی را در اختیار دارد

دقیقه 24: پنااااااااااااااااااااالتی برای تیم منتخب فیفا....تکل بینز روی مسی و سرنگون شدن ستاره آرژانتینی.....خود مسی پشت ضربه قرار می گیرد.....شووووووووووووووووت....و هاااااااااااااارت......دروازه تیم منتخب لیگ برتر توپ را دفع می کند

دقیقه 28: تیم منتخب لیگ برتر به بازی برگشته....این بار نوبت سوارس است که خطرساز شود اما کاسیاس با کف دست توپ را برمی گرداند

دقیقه 32: گلللللللللللللللل.....مارسلو خیلی راحت کمپانی را پشت سر می گذارد... یک شووووووووووووووووت عالی و گل....تیم منتخب فیفا 1-0 پیش می افتد

دقیقه 35: یک شوت از راه دور دیگر از رونالدو اما توپ از بالای دروازه به بیرون می رود

دقیقه 38: یک حرکت عالی از ماتا در سمت راست...یک پاس عالی برای رابین فن پرسی و یک ضربه سر دیدنی....اووووووووووووووووف....کاسیاس با یک عکس العمل خیره کننده توپ را از بالای دروازه به بیرون می فرستد

دقیقه 42: تلاش تیم منتخب لیگ برتر برای رسیدن به گل تساوی....یک شوت از توره که از کنار دروازه به بیرون می رود

دقیقه 43: یک فرصت دیگر برای تیم منتخب لیگ برتر....اما ضربه سر سوارس خیلی راحت در اختیار کاسیاس قرار می گیرد

دقیقه 44: اوووووووووووووه.....بهترین فرصت برای تیم منتخب لیگ برتر....ضربه سر سوارس...بازگشت ناقص کاسیاس...یک فرصت عالی برای ماتا از ضربه او از فاصله ای نزدیک به تیر دروازه برخورد می کند

 

نیمه دوم:

دقیقه 48: شوت فالکائو از 25 متری در آغوش هارت قرار می گیرد

دقیقه 51: گلللللللللل...گل دوم برای تیم منتخب فیفا....یک همکاری عالی در خط میانی تیم فیفا و به ریختگی خط دفاعی تیم منتخب لیگ برتر....پاس فالکائو برای دنی آلوس و توی دروازه

دقیقه 57: آااااااااااااااااااااااااه.....یک موقعیت دیگر برای تیم منتخب لیگ برتر از دست می رود..ضربه والی ماتا...به همان جایی می رود که کاسیاس حضور دارد...اگر توپ به جای دیگری رفته بود، اختلاف به حداقل کاهش پیدا می کرد.

دقیقه 63: یک همکاری عالی بین ماتا و فن پرسی...شوت ستاره هلندی و باز هم کاسیاس...

دقیقه 65: کاسیاس یک موقعیت دیگر از فن پرسی می گیرد

دقیقه 67: یک ضربه عجولانه از سوارس....او می توانست ماتا را درموقعیت خوبی صاحب توپ کند

دقیقه 71: کاسیاس یک بار دیگر ماتا را ناکام می گذارد....

دقیقه 73: رونالدو ایوانوویچ را پشت سر می گذارد اما شوتش از کنار دروازه به بیرون می رود

دقیقه 77: حرکت مسی...مدافعان حریف را به هم می ریزد...اما ضربه او بلاک می شود

دقیقه 83: فالکائو می توانست گل سوم تیم منتخب فیفا را به ثمر برساند اما.....

دقیقه 90: سووووووووووووووووووووت.....و تمام

 

تحلیل بازی:

تیم منتخب لیگ برتر در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود اما درخشش کاسیاس مانع از باز شدن دروازه تیم منتخب فیفا شد. آنها بارها خط دفاعی تیم منتخب فیفا را به دردسر انداختند اما موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند.

در خط میانی ژاوی، اینیستا و آلونسو نمایش خوبی داشتند اما در بین مهاجمان تیم منتخب فیفا، تنها فالکائو بود که تا اندازه خوب کار کرد و در مقابل، مسی و رونالدو روز خوبی را پشت سر نگذاشتند.

 



تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ا 10:16 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.