سوارس: اگر به رئال بروم، در هر بازی روحم را برای تیم می گذارم

سوارس: اگر به رئال بروم، در هر بازی روحم را برای تیم می گذارم

لوئیس سوارس، مهاجم لیورپول، بار دیگر با ستایش از باشگاه رئال مادرید، شایعات در مورد انتقالش به سانتیاگو برنابئو را قوت بخشید.

این ملی پوش اروگوئه ای که در حال حاضر همراه با تیم ملی کشورش برای حضور در رقابت های جام کنفدراسیون ها در برزیل به سر می برد، پیش از این گفته بود که دوست دارد در کنار کریس رونالدو بازی کند.

او در گفتگو با نشریه ال پائیس، در پاسخ به این سوال که چه کاری می تواند برای رئال انجام دهد، گفت:" هر بار که به زمین بروم، روحم را برای تیم خواهم گذاشت.

این کاری است که برای اروگوئه، آژاکس و لیورپول انجام داده ام. من وقتی به زمین می روم، هیچ انرژی ای را برای پایان بازی نمی گذارم."

او همچنین بار دیگر تاکید کرد که پیوستن به رئال می تواند اوج دوران حرفه ای یک بازیکن باشد و از غیبت لیورپول در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان ابراز تاسف کرد.

" هر بازیکنی دوست دارد در بالاترین سطح بازی کند و برای هر بازیکنی، حضور در رئال یک اوج محسوب می شود. اما می دانید بازی برای لیورپول چه حسی دارد؟

آنچه من را ناراحت می کند، این است که لیورپول هر فصل در چمپیونزلیگ حضور ندارد.

من در لیورپول مشکلاتی (به خاطر رسانه های انگلیسی) داشتم اما وقتی فکر می کنم عضو چنین باشگاهی  هستم و علاقه ای که دخترم به لیورپول پیدا کرده - او شعارهای باشگاه را می خواند- هر بار که به میدان می روم، موهایم سیخ می شود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392 ا 22:44 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.