ایسکو: بازیکنان رئال اصرار می کنند به برنابئو بروم

ایسکو: بازیکنان رئال اصرار می کنند به برنابئو بروم

ایسکو، ستاره جوان فوتبال اسپانیا، فاش کرد آلوارو موراتا، ناچو و دنیل کارواخال، سه بازیکن جوان رئال، سعی دارند تا او را متقاعد کنند که در تابستان به سانتیاگو برنابئو برود.

او که بعد از پیروزی 3-0 تیم اسپانیا مقابل نروژ در رقابت های زیر 21 ساله های اروپا صحبت می کرد، احتمال پیوستن به رئال را رد نکرد. ایسکو فصل گذشته نمایش های درخشانی با پیراهن مالاگا داشت و منچسترسیتی نیز سخت به دنبال خرید اوست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" موراتا، ناچو و کارواخال خیلی به من اصرار دارند که به رئال بروم. باید ببینیم چه رخ خواهد داد.
من سعی می کنم در حال حاضر به این مسائل فکر نکنم. ما باید در فینال اروپا بازی کنیم و همه باید روی این دیدار تمرکز داشته باشیم."

ایسکو که در دیدار نیمه نهایی یک گل زیبا زد، رسیدن اسپانیا به فینال زیر 21 سال اروپا را حاصل نمایش های خوب همه بازیکنان تیم دانست و گفت:" راه دیگری برای گل کردن آن توپ وجود نداشت. مدافعان نزدیک بودند و فقط باید با نوک پا ضربه می زدم. خیلی خوشحالم.

ما با تلاش در زمین توانستیم به این موفقیت برسیم. اکنون باید به دنبال جام باشیم؛ در دیدار فینال. من فقط در مورد خودم صحبت نمی کنم. بلکه منظورم تیم است. این تلاش همه بازیکنان است که ما را به چنین تیم فوق العاده ای تبدیل کرده.

ما در فینال هم مثل سایر دیدارها بازی می کنیم؛ هرچند شرایط بسیار پیچیده خواهد بود."

اسپانیا باید در دیدار نهایی با ایتالیا که در نیمه نهایی هلند را شکست داد، روبرو شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392 ا 22:50 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.