رای اولین بار تعطیلی لیگ به نفع استقلال شد

 

مجید صالح پس از پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: ما با تغییر آغاز لیگ 5 هفته در اختیار داریم. این اولین بار است که عقب افتادگی لیگ به نفع ماست. شرایط خوبی مهیا شده و از لحاظ زمانی وضعیت بهتری داریم. 5 هفته در اختیار داریم که در دو هفته از آن باید فشار بیشتری را وارد کنیم. باید در دو نوبت تمرین کنیم و هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ تاکتیکی خودمان را آماده کنیم.

او در ادامه افزود: آقای قلعه‌نویی به عنوان راس کادر فنی مسائل را هماهنگ می‌کند و کارها تا حد زیادی تقسیم‌بندی شده. روند این روزهای ما خوب است. بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند بسیار خوب عمل کرده‌اند. البته باید بگویم آن‌ها فوق‌العاده عمل کرده‌اند. واقعا بیشتر از انتظارات ما کار کرده‌اند. ما توانسته‌ایم نقاط خوبی از تیم‌مان را تقویت کنیم و با توجه به تجربه مسائل مالی سال گذشته‌مان و مدیریت آقای قلعه‌نویی، مشکلات سال گذشته از این تیم دور می‌شود.

مربی استقلال در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده استقلال درباره جزئیات وضعیت آماده‌سازی این باشگاه صحبت کرد و افزود: مطمئنا اگر بازیکنان دیگرمان به ما اضافه شوند، وضعیت ما از سال گذشته هم بهتر می‌شود. البته ما از این پس نباید زمان را از دست بدهیم. اگر بازی‌ها قرار بود بیست و یکم آغاز شود ما دو تا سه هفته طلایی را از دست می‌دادیم. من فکر می‌کنم تا هفته آینده 80 درصد تیم ما در تمرین‌ها حضور خواهند یافت و ما تیم‌ اصلی‌مان را در اختیار خواهیم داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 4 تير 1392 ا 22:5 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.