تبس: پوشیدن پیراهن دل پیرو یک افتخار است

تبس: پوشیدن پیراهن دل پیرو یک افتخار است

کارلوس تبس، مهاجم جدید یوونتوس، از اینکه قرار است پیراهن شماره 10 این باشگاه که پیش از این در اختیار الساندرو دل پیرو بود را بپوشد، احساس غرور می کند.

ای ملی پوش آرژانتینی روز گذشته با قراردادی سه ساله به یووه پیوست و قصد دارد راه ستاره سابق بیانکونری را ادامه بدهد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" پوشیدن پیراهن دل پیرو بسیار لذت بخش است.او یک قهرمان بزرگ است و من احترام زیادی برای او قائل هستم.

بزرگترین چالش برای من پوشیدن پیراهن شماره 10 نیست، بلکه بازی در استانداردهای یوونتوس است. من در بو کا جونیورز، پیراهن شماره 10 مارادونا را می پوشیدم"

او همچنین در مورد اهدافش برای فصل آینده گفت:"  از همین حالا به اینکه فصل آینده بهترین گلزن بشوم، فکر نمی کنم. بلکه تمرکزم روی اهداف تیم است.

ما باید در سری آ به قهرمانی برسیم. رویای ما قهرمانی در چمپیونزلیگ است اما باید قدم به قدم پیش برویم.  

بازی کردن برای یوونتوس که یکی از بهترین باشگاه های دنیاست، برای من بسیار هیجان انگیز است. من همیشه به فوتبال ایتالیا علاقه مند بودم. می خواهم تجربه و کیفیتم را به تیم منتقل کنم."

به تازگی شایعاتی در مورد پیوستن تبس به میلان منتشر شده بود اما تبس تاکید کرد که صحبتی با مدیران میلان از جمله گالیانی نداشته است.

" می خواهم این را به طور واضح بیان کنم که من اخیر با گالیانی صحبت نکردم. آخرین باری که با هم حرف زدیم فکر می کنم بیش از یک سال قبل بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392 ا 22:26 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.