گیگز و فیل نویل؛ اعضای جدید کادر فنی منچستریونایتد

دیوید مویس، سرمربی جدید منچستریونایتد، فیل نویل و رایان گیگز را به عنوان اعضای جدید کادر فنی اش معرفی کرد. البته گیگز فصل آینده به عنوان بازیکن- مربی در الدترافورد کار خواهد کرد.

نویل که تا سال 2004 برای منچستریونایتد بازی می کرد، امروز راهی کمپ تمرینی کارینگتون شد و پس از جلسه ای کوتاه با مویس، به عنوان مربی تیم اول باشگاه و جانشین رنه موئلستین معرفی شد.

گیگز که کلاسهای مربیگری اش را پشت سر گذاشته است، تابستان سال بعد قرار است مدرک حرفه ای یوفا را نیز دریافت کند.

در ماه می بود که نویل اعلام کرد در پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و پس از آن صحبت هایی در مورد پیوستن او به کادر فنی اورتون و تیم زیر 21 ساله های انگلیس منتشر شد اما مویس از او خواست تا به او در منچستریونایتد بپیوندد.

گیگز که به تازگی قراردادش را با منچستریونایتد برای یک سال دیگر تمدید کرده بود، در مورد مسئولیت تازه اش گفت:" این افتخار بزرگی است که به عنوان بازیکن- مربی انتخاب شدم.

امیدوارم که بتوانم تجربیاتم را به تیم منتقل کنم. همه می دانند که من مدارک مربی گری ام را دریافت کرده ام و این اولین گام در دوران حرفه ای بعدی ام خواهد بود."

دیوید مویس هم در این مورد گفت:" بسیار خوشحالم که رایان این فرصت را که بازیکن- مربی تیم باشد، را پذیرفت. دوران حرفه ای او یک الگو برای همه بازیکنان جوان است و من مطمئنم که هم او و هم بازیکنان تیم از مسئولیت تازه او بهره خواهند برد."

مویس پیش از این استیو راوند و کریس وودز و جیمی لومسدن را به عنوان اعضای کادر فنی اش معرفی کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 تير 1392 ا 1:22 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.