پاری سن ژرمن و رئال، رقبای چلسی برای به خدمت گرفتن ده روسی

http://u.goal.com/278900/278937_heroa.jpg

باشگاه های رئال مادرید و پاری سن ژرمن آماده اند تا با چلسی برای به خدمت گرفتن دانیله ده روسی، ستاره خط میانی رم رقابت کنند.

این هافبک باتجربه که به تازگی همراه با تیم ملی ایتالیا در جام کنفدراسیون ها حضور داشت، به تازگی با والتر ساباتینی، مدیر ورزشی باشگاه رم دیدار کرده تا در مورد آیده اش تصمیم گیری کند.

این در حالی است که رودی گارسیا، سرمربی جدید رم، قصد دارد ده روسی را حفظ کند اما او که چند روز دیگر ساله خواهد شد، در صورت تمایل می تواند با انتقالی 17.5 میلیون یورو راهی باشگاه دیگری شود. او فصل خوبی را در المپیکو سپری نکرد و جایگاهش در ترکیب اصلی رم را از دست داد.

باشگاه چلسی مدتی پیش مذاکرات اولیه برای به خدمت گرفتن ده روسی را آغاز کرد و باشگاه های رئال و پاری سن ژرمن نیز شرایط را به دقت زیر نظر دارند.

ژوزه مورینیو از مدت ها پیش به دنبال خرید ده روسی است و حتی در سال 2006 قصد داشت او را به استمفوردبریج ببرد.

رقابت پاری سن ژرمن و رئال می تواند قیمت این بازیکن را افزایش بدهد؛ هرچند به نظر می رسد مشکل اصلی در راه انجام این انتقال دستمزد بالای این بازیکن است.

او سالانه 6 میلیون یورو خالص از رم دریافت می کند که به معنی دستمزد 222 هزار یورویی در هفته است ویکی از پردرآمدترین بازیکنان سری آ محسوب می شود.

ده روسی در 17 سالگی به رم پیوست و تمام طول دوران حرفه ای اش را در این باشگاه سپری کرد. او در چند سال اخیر یکی از چهره های کلیدی تیم ملی ایتالیا نیز بود. او تا سال 2017 با رم قرارداد دارد اما به نظر می رسد ممکن است او را در فصل آینده با پیراهن جدیدی ببینیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 تير 1392 ا 17:52 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.