نظری: امیدوارم بتوانم مزد اعتماد هواداران استقلال را بدهم

 

محمدمهدی نظری، هافبک هجومی استقلال که در اردوی اوکراین به سر می‌برد از آخرین شرایط خود گفت:

*از آخرین شرایط اردو بگو؟

- خدا را شکر همه چیز خوب است. تازه ‌اردوی خود را شروع کرده و امیدواریم بتوانیم در این یک هفته بهترین تمرینات را پشت سر بگذاریم.

*آمادگی خودتان چه‌طور است؟

- تاکنون شرایط فشرده‌ای را سپری کرده‌ام و احساس می‌کنم کادر فنی هم از نحوه تمریناتم رضایت دارد، البته من برای کامل شدن باز هم تلاش خواهم کرد. چون تازه ابتدای راه هستم.

*بازی با دینامو کیف را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

- واقعا این بازی یک محک خوب برای کل تیم است هرچند نتیجه چندان مهم نیست و هدف از بازی دوستانه، سنجیدن مقدار آمادگی است.

*در مقابل منتخب کرج هم به پیروزی رسیدید و شما هم به میدان رفتید.

- این اولین تجربه من با پیراهن استقلال بود و سعی کردم با تمام قوا بازی کنم و کادر فنی از کارم رضایت داشته باشد. امیدوارم بتوانم در سال جاری وظایفم را به نحو احسن انجام دهم.

*چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

- امیدوارم بتوانم مزد اعتماد آنها را داده و با بازی‌های خوب خودم باعث خوشحالی‌شان شوم و نیز کسی را از حضورم در استقلال پشیمان نکنم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 15 تير 1392 ا 1:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.