گزارش روز: اییارامندی گران ترین بازیکن اسپانیایی تاریخ رئال مادرید

http://u.goal.com/295400/295420_heroa.jpg

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا تعداد بازیکنان اسپانیایی رختکن تیمش را افزایش دهد. بعد از بازگرداندن کاواخال به رختکن سانتیاگو برنابئو، او دو بازیکن اسپانیایی دیگر یعنی ایسکو و اییارامندی را نیز به خدمت گرفت.

این سه بازیکن، بعید است که بتوانند مستقیما به ترکیب اصلی رئال مادرید راه یابند ولی از جمله ستاره های آینده دار باشگاه مادریید خواهند بود.

با انتقال آیسر اییارامندی به باشگاه مادریدی ، او مبدل به گران قیمت ترین بازیکن اسپانیایی تاریخ باشگاه رئال گردید که بیشترین مبلغ برای جذب او هزینه شده. طبق اعلام رئیس باشگاه رئال سوسیداد، پروسه انتقال او به باشگاه مادریدی مبلغ 39 میلیون یورو برای پرس آب خورده و او دقیقا مبلغ 38.949.900 یورو برای جذب این بازیکن جوان هزینه کرده است.

تا قبل از این ژابی آلونسو و ایسکو گران قیمت ترین بازیکنان اسپانیایی تاریخ باشگاه مادریدی بودند. کهکشانی ها برای جذب ژابی آلونسو مبلغ 30 میلیون یورو پرداخت کرده بودند و برای خرید ایسکو از مالاگا هم مبلغ مشابهی پرداخت نمودند و برای خرید سرخیو راموس هم مبلغ27 میلیون یورو هزینه کرده بودند

اییارامندی پنجمین پسرطلایی پرس

رئیس باشگاه مادریدی درسالهای اخیر جذب ستاره های آینده دار را در برنامه های کاری اش قرار داده و از همین رو به خرید ستاره های موفق تیم های ملی زیر 20 سال و جوانان اسپانیا روی آورده. در حال حاضر 5 تا از بازیکنان تیم ملی زیر21 ساله های اسپانیا که در رقابتهای یورو2013 حضور داشتند،عضو باشگاه مادریدی هستند.

ناچو، موراتا، ایسکو، کارواخال و اییارامندی ستاره هایی هستند که در رقابتهای یورو2013 برای تیم زیر21 سال اسپانیا خوش درخشیدند.

پرس در جریان مراسم معارفه دانی کارواخال در جمع گذشته گفته بود:« این میتوانی تعدادی از هم تیمی هایت در تیم ملی زیر21 سال را بیابی.»

موفقیت تیم ملی زیر21 سال اسپانیا غیرقابل بحث است. این تیم بازیهای خوبی را ارائه می دهدو نتایج مطلوبی را کسب می کند وازهمین رو رئال مادرید با خریداری این بازیکنان به فکر آینده تیم ملی اسپانیا نیز هست.ایسکو، برنده جایزه پسر طلایی سال2012 کفش برنز رقابت های یورو زیر21 سال را دریافت کرد .موراتا که زوج مناسبی برای کریم بنزما به شمار می رود،بعداز کسب عنوان برترین گلزن یورو زیر21 ساله ها برای برتن کردن پیراهن شماره 9 می جنگد و ذخیره ایگواین محسوب می شود.

ژوزه مورینیو روی کارواخال حسابی باز نمی کرد و از همین رو سران رئال تصمیم گررفتند تااورا به صورت قرضی به لورکوزن بفرستند و حالا او مجددا به برنابئو بازگشته

ناچو بازیکن پایه ای رئال توسط مورینیو به تیم اصلی آورده شد و درمسیر خوبی قرار دارد و اییارامندی هم حالا باید توانایی هایش را در تیم آنچلوتی به نمایش بگذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392 ا 16:16 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.