رم4-2میلان درشب رویایی توتی/دود از کنده بلند می شه!

رم4 – میلان 2 / فصل عجیب و غریب روسونری ادامه دارد/ فاجعه

میلان در شبی کابوس‌وار در خانه رم چهار بر دو شکست خورد. آرژانتینی‌های رم فوق‌العاده بودند و نیکولاس بوردیسو و پابلو اوسوالدو یک گل و اریک لاملا دو گل زدند تا مردان زدنیک زمان در این بازی پیروز شوند.

میلان در دقایق پایانی دو گل زد اما این جبران

نمایش بی‌نهایت ضعیف آنها را نمی‌کند.

بازی با سرعتی بالا آغاز شد و در همان دقیقه 13 بود که پابلو اوسوالدو کرنری که خودش گرفته بود را ارسال کرد و نیکولاس بوردیسو آن را با سر به گل تبدیل کرد.

میلان به دنبال گل تساوی بود اما رم در دقیقه 24 گل دوم را زد. پس از آن که مائورو گویکوچه‌آ موقعیتی عالی را از استفان الشعراوی گرفت، رم با همکاری فدریکو بالتزارتی و فرانچسکو توتی، و سانتر دقیق این بازیکن کهنه‌کار به گل رسید. پابلو اوسوالدو در هوا به ماریو یپس غلبه کرد و دروازه مارکو آملیا را باز کرد.

 

میلانی‌ها بهت‌زده شده بودند اما اوضاع بدتر هم می‌شد. این بار دانیله دروسی سر فرصت توپ را در اختیار گرفت و آن را به اریک لاملا 20 ساله داد تا او سومین بازیکن آرژانتینی شود که برای رم مقابل میلان گل می‌زند.

رم در نیمه دوم هم عالی بود و پس از آن که توتی موقعیتی عالی را از دست داد، لاملا در دقیقه 61 توپ را روی سانتر بالتزارتی گرفت و دهمین گل فصل خود را هم با شوت زد.

رم در دقیقه 78 ده‌نفره شد. مارکینیوش، مدافع برزیلی این تیم در حالی به دلیل استفاده از دست در فاصله 30 متری دروازه خودی با کارت قرمز مستقیم اخراج شد که برای جریمه‌اش یک کارت زرد هم کافی بود.

گویکوچه‌آ در دروازه رم عالی بود اما میلان دو گل به رم ده‌نفره زد. ابتدا جیامپائولو پاتزینی در دقیقه 87 روی خطایی که گویکوچه‌آ انجام داد از روی نقطه پنالتی گل‌زنی کرد و سپس بویان کرکیچ در دقیقه 88 مقابل تیم سابقش گل زد، اما این گل‌ها برای بازگشت میلان کافی نبود و رم فاصله خود را با این تیم به 5 امتیاز افزایش داد. رم ششم است و میلان هفتم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 13:23 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.