پرشان نوري رفيق جديد حنيف

 

http://u.goal.com/295600/295640_heroa.jpg

حنيف عمران زاده  به خاطر اخلاق عجيب و خاصش با كودكان رابطه  بسيار خوبي دارد و تقريبا براي تمام   فرزندان همبازي هايش در استقلال  همبازي خوبي است!

حنيف كه به عبارتي بهترين دوست علي رحمتي پسر سيد مهدي به حساب مي آيد و به قول سيد، برادر بزرگتر اوست حالا در تمرين تيمش يك رفيق جديد پيدا كرده و با او دمخور است.
پرشان نوري پسر موطلايي پژمان نوري كه دوست دارد مثل پدرش موهاي پريشان و بلندي داشته باشد از زمان حضور پدرش در استقلال پاي ثابت تمرين آبي هاست.
قبلا تصاوير منتشره پا به توپ از پرشان كنار امير قلعه نويي  در سايت هاي متخلف دست به دست مي شد و حالا حنيف  عمران زاده با اين بازيكن خردسال اما خوش استيل صحبت و تمرين مي كند.حنيف البته در صحنه اي از تمرين ديروز پرشان را به آغوش كشيده و با گاز گرفتن بازويش محبتش را به ميهمان تازه وارد تمرين نشان داده تا برايش تيتر بزنند :«بچه غول و پسر پژمان».
پرشان قبلا با پيراهن شماره 9 تيم ملي آرژانتين در تمرين استقلال ديده شده بود اما ديروز پيراهن شماره 8 آبي  كه مورد علاقه پدرش بوده را به تن كرده است.
پژمان نوري هم سال ها پيراهن شماره 8 ملوان را به تن مي كرد  اما در بازي با ديناموكيف شماره 16 پوشيد.آيا بعد از رفتن مجتبي جباري 8 را به پژمان مي دهند؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392 ا 16:21 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.