اییارامندی:سعی می کنم از آلونسو درسهای زیادی بیاموزم؛ بایددر کنار کریس دراوج بود

http://u.goal.com/295400/295420_heroa.jpg

آیسر اییارامندی ستاره جوان وخرید جدید باشگاه رئال مادرید در گفت و گویی اختصاصی با رئال مادرید تی وی و رئال مادرید دات کام شرکت کرده.

او هفته ای رویایی را سپری کرد و بعد از انتقالش از رئال سوسیداد به رئال مادرید حالا در ابرها سیر می کند.این ستاره جوان قول داده تا در تک تک بازیهای تیم مادریدی با تمام توان بجنگد و برای کسب جامهای قهرمانی تلاش کند و هیچ ترسی از به میدان رفتن در ترکیب تیم مادریدی ندارد.

روز شنبه و درمراسم معارفه او حدود 5هزار هوادار مادریدی به ورزشگاه برنابئو رفته بودند و او حالا در صحبت هایی گفته:« فکر می کنم که بازیکنی هستم که هرروز تمام توانم را به کار می گیرم و هرروز سعی می کنم که بهتر از روز قبل باشم. در زمین چمن و دربازیهای تیم هم با تمام دل و جانم بازی می کنم. بعد از آن ممکن است اوضاع خوب یا بد پیش برود ولی هدف من این است که همه چیز خوب باشد. وقتی وارد زمین چمن می شوم تلاش می کنم تا بهترین بازی ممکن را انجام دهم وعملکرد خوبی داشته باشم.»

اییارامندی در ادامه صحبت هایش از رئیس باشگاه مادریدی و اعضای کادر فنی رئال برای تلاش درراستای جذب او تشکر کرده و گفت:« اصلا عادی و طبیعی نیست که خود فلورنتینو پرس شخصا به تو زنگ بزند. به من گفته بودند که رئالی ها مرا زیر نظر دارند و می خواهند مرا به خدمت بگیرند. الان من اینجا هستم و تمام جانم را برای باشگاه می دهم و ازجمله اهداف من این است که برای کسب تمام جامها بجنگم.»

کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال هم از این انتقال ابراز خوشنودی نموده و اییارمندی از کارلتو نیز متشکر است:« از آنچلوتی متشکرم که به من توجه داشته. او سرمربی بزرگی است و این را نشان داده. آنچلوتی در تمام کشورهایی که به مربیگری پرداخته به جامهای متعددی رسیده و مطمئنم که رئال با او نیز اوضاع خیلی خوبی خواهد داشت. من مطمئنم که امسال، سال موفقی برای ما خواهد بود.»

غیرممکن است که راجع به اییارامندی صحبت شود و صحبت از ژابی آلونسو به میان نیاید. بازیکن شماره 24 رئال حالا هم تیمی آلونسو است. او در تمجید از ژابی گفت:« ژابی بازیکن بزرگی است و این را در طول این سالها ثابت کرده. او هم تیمی مهمی برای من خواهد بود و در جریان تمرینات و بازیهای تیم با هم به رقابت خواهیم پرداخت. سعی می کنم که هر آنچه می توانم را از او یادبگیرم.»

بخش پایانی صحبت هایش اییارامندی در مورد رونالدو بود:« کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست و باید در کنار او در اوج بود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392 ا 16:4 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.