دوباره امیر به رسول رسید: کابوس آن پنالتی لعنتی

 

امیر قلعه نویی فقط یک ضیافت پنالتی برای رسیدن به نیمه نهایی جام ملتهای 2007 آسیا فاصله داشت. تیم ملی هم مملو از بازیکنانی بود که خوب پنالتی می زدند و حضور دروازبان پنالتی گیری چون وحید طالب لو درون دروازه امیدهای ژنرال برای عبور از سد کره جنوبی را مضاعف می کرد. وحید به وظیفه خود عمل کرد و زیر باران شدید کوالالامپور یک ضربه را از کره ای ها گرفت ولی دو تن از بهترین پنالتی زنان ایران یعنی مهدی مهدوی کیا و رسول خطیبی ضربات خود را از دست دادند تا به همین راحتی فرصت رسیدن تیم ملی به جمع 4 تیم برتر آسیا از دست رفته و حذف شدن بدون باختن در جریان بازی تا مدتها خمیرمایه اصلی صحبت های قلعه نویی باشد. 
البته این تنها بازی نبود که قلعه نویی از خطیبی ضربه خورد و موارد دیگری هم مربوط به زمان حضور رسول در سپاهان وجود دارد؛ 
82/5/29 - جام اتحادیه : سپاهان 3 - 2 استقلال را در آزادی شکست وی دهد که 2 گل سپاهان را رسول خطیبی درون دروازه استقلال با هدایت امیرقلعه نویی جای می دهد.
83/4/17 - فینال جام حذفی: در بازی رفت سپاهان 3 - 2 برنده شده بود و استقلال در حضور 90 هزار نفر به جبران آن باخت خفیف بسیار امیدوار بود ولی درخشش رسول خطیبی در خط حمله با وجود مصدومیت و پاس گلی که به سیدصالحی داد در باخت 2 - صفر استقلال و قهرمان نشدن این تیم در جام حذفی بسیار موثر بود.
83/10/11 - لیگ برتر(دوره چهارم): بازی رفت دو تیم در اصفهان با تساوی 2 - 2 به پایان رسید و استقلال در حالی با گل های سامره و عنایتی از میزبان پیش بود، با گل های بزیک و خطیبی تن به تساوی داد.
84/3/30 - لیگ برتر(دوره چهارم): در بازی برگشت هم رسول خطیبی کابوسی برای امیر قلعه نویی شد. دو بار با گل های خود، گل های عنایتی و اکبرپور را بی اثر کرد تا استقلال در خانه هم تن به تساوی 2 -2 بدهد.
************
آیا فرداشب که قلعه نویی در غیاب نکونام ، تیموریان و هماهنگی نه چندان بالای تیمش خیلی با اعتماد به نفس راهی تبریز نشده، خطیبی و شاگردانش به او اجازه نفس راحت کشیدن را خواهند داد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392 ا 18:52 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.