پرس: می توانم بگویم که کریس کارنامه ورزشی اش را در مادرید می بندد

http://u.goal.com/209900/209932_heroa.jpg

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در گفت و گویی که در روزنامه فرانسوی اکیپ منتشر شده در مورد آینده کریستیانو رونالدو صحبت کرده و یادآوری نموده که کریس کارنامه ورزشی اش را در باشگاه مادریدی به پایان خواهد برد.

پرس در صحبت هایی گفت:« کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن دنیاست و رئال مادرید هم به دور و برش نگاه می کند. می توانم به شما خاطرنشان کنم که کریس کارنامه ورزشی اش را در رئال مادرید به پایان خواهد برد. به علاوه ما هیچ پیشنهادی برای کریس دریافت نکرده ایم.»

پرس در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی تیمش دید خوبی نسبت به فوتبال دارد. او دراین باره گفت:« سرمربی سابق پاری سن ژرمن از ما خرید هیچ بازیکنی را درخواست نکرده. ماهم به سراغ هیچ بازیکنی نخواهیم رفت؛ نه ایبراهیموویچ، نه وراتی و نه هیچ بازیکن دیگر. اگر در یک ، دو یا چند سال دیگر بازیکنی را بخواهیم، به ناصر (ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن) زنگ می زنم.»

رئیس باشگاه مادریدی در مورد کریم بنزما، ستاره فرانسوی تیمش هم صحبت کرد؛ بازیکنی که 4 سال در رئال توپ زده . او در مورد کریم گفت:« باید ببینیم که این فصل چطور خواهد بود. من حس می کنم که او شرایط خوبی دارد و مملو از انگیزه است و براین باورم که سیستم آنچلوتی باعث می شود تا او بهتر از هرزمان دیگری توانایی هایش را به نمایش بگذارد.»

پرس در مورد پستی که زین الدین زیدان در آن مشغول به کار است و عملکرد این اسطوره فرانسوی گفت:« زیدان دید ویژه ای برای کشف مهارت های جوان دارد.توصیه های او برای انتقال بازیکنانی مثل ایسکو (از مالاگا) و اییارامندی( از رئال سوسیداد) به رئال واقعا کاربردی بوده. اصلا نمی توانم این را پنهان کنم که دوست دارم روزی کریس را روی نیمکت مربیگری رئال ببینم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392 ا 19:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.