گزارش روز: رویای گرت بیل برای رفتن به رئال و مخالفت دنیل لوی

http://u.goal.com/296500/296582_heroa.jpg

ماجرای جدایی گرت بیل از تاتنهام هر روز پیچیده تر می شود. باشگاه تاتنهام اعلام کرده هیچ پیشنهاد رسمی ای برای فروش این بازیکن دریافت نکرده و دنیل لوی، رئیس باشگاه، هم سرسختانه خواهان ادامه حضور این ستاره ولزی در وایت هارت لین است اما بیل هم به باشگاه لندنی تاکید کرده می خواهد در همین تابستان به رئال مادرید برود.

این در حالی است که فلورنتینو پرس در همین چند هفته اخیر از علاقه اش برای خرید بیل گفته و گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه رئال حتی حاضر است پیشنهادی 90 میلیون پوندی برای خرید این بازیکن ارائه بدهد.

تاتنهامی ها برای تور آسیایی شان از هفته قبل به هنگ کنگ سفر کردند اما انتقال به رئال تنها چیزی بود که بیل به آن فکر می کرد. او حتی جلسه ای با دنیل لوی داشت و با او در این مورد صحبت کرد.

لوی به بیل گفت که نمی تواند در این تابستان راهی باشگاه دیگری شود و با توجه به اخلاق ویژه رئیس باشگاه تاتنهام که در مذاکرات بسیار لجوج است، ستاره ولزی شاید امید زیادی برای رفتن به برنابئو نداشته باشد.

اما رئالی ها نمی خواهند پا پس بکشند و امیدوارند که پیشنهاد قابل توجه شان لوی را نرم کند. تاتنهام برای توسعه ورزشگاهش به 400 میلیون پوند نیاز دارد و در صورتی که رئال پیشنهادی 90 میلیون پوندی بدهد، رد کردن آن برای باشگاه لندنی دشوار خواهد بود.

تاتنهامی ها امروز به لندن برگشتند و انتظار می رود که بیل در جلسه ای که در چند روز آینده با مدیران باشگاه خواهد داشت، بار دیگر تقاضایش را مطرح کند.

لوی در سال 2011 هم مانع از انتقال لوک مودریچ به چلسی شد اما یک سال بعد مجبور شد او را به رئال مادرید بفروشد. او به ویلاس بواس قول داده که بیل را نخواهد فروخت تا این مربی پرتغالی بهانه ای برای نرسیدن به رتبه چهارم جدول لیگ برتر در فصل آینده نداشته باشد.

از سوی دیگر باشگاه رئال با اعلام این موضوع که اگر در این تابستان انتقال بیل نهایی نشود، دیگر برای خرید او اقدام نخواهند کرد، این ستاره ولزی را تحت فشار گذاشته اند.

این در شرایطی است که هنوز سه سال از قرارداد بیل با تاتنهام باقی مانده و آینده او به تصمیم مدیران این باشگاه بستگی دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392 ا 21:41 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.