شرط یونایتد برای فروش رونی: مقصدت باید خارج از انگلیس باشد

http://u.goal.com/296300/296343_heroa.jpg

چندین هفته است که گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی وین رونی از منچستریونایتد آغاز شده واز تیم های مختلفی به عنوان مقصد آتی  این ستاره انگلیسی یاد می شود. از زمان اعلام نام دیوید مویس به عنوان جانشین سرالکس فرگوسن در اولدترافورد این صحبت ها آغاز شد و با اشاره به اختلافات رونی و مویس در طول دوران حضور این دو نفر در اورتون همه جا صحبت از جدایی رونی از یونایتد بود.

دراین میان از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری رونی یاد می شود و مورینیو تاکید فراوانی برای جذب او دارد و آبی های لندنی تلاش زیادی برای انتقال ستاره کلیدی یونایتد به رختکن تیمشان انجام می دهند.
در طول این مدت سران یونایتد همواره با فروش رونی مخالفت کردند و بعد از مذاکرات مویس با رونی به نظر می رسید که این قائله ختم به خیر شده؛ اما تلاشهای تیم های بزرگ برای جذب  این مهاجم قدرتمند انگلیسی پایان نیافت و حالا به نظر می رسد که سران یونایتد برای فروش این ستاره نرم تر شده اند و برای او شرط گذاشته اند.
این طور به نظر می رسد که سران شیاطین سرخ حاضرند رونی رابه فروش برسانند ولی به او گفته اند که اگر می خواهد از این تیم جدا شود باید به تیمی غیر انگلیسی پیوسته و مقصدی به جز چلسی و آرسنال داشته باشد. یعنی او اجازه نخواهد داشت که به رقبای مستقیم یونایتد در مسیر قهرمانی در لیگ برتر بپیوندد . این در حالی است که چلسی ژوزه مورینیو و آرسنال آرسن ونگر برای جذب رونی پیشنهاداتی را به اولدترافورد فرستاده اند که تمام این پیشنهادها با پاسخ منفی سران یونایتد روبرو شده و مویس به سران این باشگاه ها اعلام کرده که رونی تحت هیچ شرایطی فروشی نیست
دراین میان ساندی میرر اسپورت در گزارش خود یادآوری کرده که سران یونایتد حاضرند که درصورتی که رونی مقصدی غیرانگلیسی برای خود برگزیده باشد، ستاره 27 ساله شان را به فروش برسانند ودرغیر این صورت رونی باید دراین تیم بماند.
اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه یونایتد اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده که خبری از تمدید قرارداد رونی نیست. این درحالی است که دستمزد هفتگی رونی در یونایتد 250 هزار پوند است و در حالی که تنها 2 سال دیگر از قرارداد رونی با این تیم باقی مانده، سران یونایتد می دانند که تدریجا از قیمت او در بازار نقل و انتقالات کاسته خواهد شد.
از سوی دیگر سران چلسی آماده اند تا پیشنهاد دوم خود برای جذب رونی با ارزش 30 میلیون پوند را روی میز بگذارند و این به معنای سود 5 میلیون پوندی یونایتد در مقایسه با مبلغی است که آنها نه سال پیش برای خرید رونی به اورتون پرداخت کرده بودند ولی یونایتدی ها سفت پای حرفشان ایستاده اند: شرط رفتن، پیوستن به یک تیم غیرانگلیسی است
به علاوه شنیده می شود که رئال مادرید هم تمایل زیادی برای جذب رونی دارد ولی این روزها آنها تمام هم و غم خود را برای جذب گرث بیل متمرکز کرده اند ومشخص نیست که آیا هنوز هم به خرید رونی فکر می کنند یانه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392 ا 22:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.