راموس: نیمار ومسی؟ من از کریس، ایسکوو اوزیل بیشتر خوشم می آید

http://u.goal.com/302000/302026_heroa.jpg

سرخیو راموس مدافع باتجربه و یکی از کاپیتان های رئال مادریددر گفت و گو با ایی.اس.پی.ان در مورد حال و روز تیمش به صحبت پرداخت و دراین میان از مسائل مختلفی، از جمله زوج مسی و نیمار گرفته تا مورینیو نیز صحبت کرد.

راموس همچنین از رویای کهکشانی ها برای فتح لا دسیما(دهمین قهرمانی اروپایی رئال) گفت و به تحلیل اوضاع کنونی رختکن تیم مادریدی پرداخت:

*اوضاع رئال: سرمربی تیم ما تغییر کرد و بازیکنان جدیدی به جمع ما ملحق شدند. ما حالا گروهی جوان هستیم که بازیکنان اسپانیایی زیادی رادراختیار داریم و این برای فصل پیش روی ما،خیلی مهم است. ما انگیزه های زیادی داریم. ما بازیکنانی که زمان بیشتری در اردوی رئال هستیم متوجه هستیم که تیم ما به یک ثبات در زمینه مربیگری نیاز داشت و این چالش جدیدی پیش روی ما برای فتح بیشترین جامههای ممکن است. همان طور که ایکر هم بارها گفته، استفاده از بازیکنان اسپانیایی خیلی مهم است

*مورینیو: فصل گذشته ما نتوانستیم موفقیت های پیشینمان را تکرار کنیم و من ترجیح می دهم که بعد مثبت ماجرا را ببینم. من اصلا آدم کینه توزی نیستم و زیبایی ها و خوبی ها را می بینم. ما در طول دوره قبل درسهای زیادی آموختیم. پرونده این دوره حالا بسته شده و به دست فراموشی سپرده می شود. فوتبال ادامه دارد.ما باید به رشد و پیشرفتمان ادامه دهیم و بهتر شویم و انگیزه های زیادی برای ادامه فتح جامهای قهرمانی داشته باشیم. الان دوران جدیدی شروع شده و سرمربی جدیدی داریم و همه مان انگیزه های فراوانی برای موفقیت داریم.

*فصل اخیر از نظر فردی: بعید می دانم که فصل قبل بدترین فصل من در رئال مادرید بوده باشد؛ اتفاقا برعکس، شاید نتوانستیم به موفقیت هایی که می خواستیم از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جام حذفی برسیم و بعد از یک سال نافرجام خستگی زیادی داشته باشیم ولی من راضی هستم. ما در طول یک فصل 60 بازی برگزار کردیم و اینکه هیچ جامی را فتح نکردیم، برای هیچ کسی دلنشین نیست. این به ما انگیزه بیشتری برای پیشرفت می دهد تا نهایت تلاشمان را برای قهرمانی های بیشتر به کار بگیریم.من اصلا بعد منفی را نمی بینم و به بعد مثبت ماجرا نگاه می کنم: در بدترین لحظه ها هم می توانی درسهای زیادی بیاموزی

*لادسیما(دهمین قهرمانی اروپایی رئال): این همیشه هدف اصلی ماست.چون سالهاست که دراین تورنمنت قهرمان نشده ایم؛ ولی این نباید برای ما مبدل به یک عقده شود. باید اینطور فکر کنیم که می توان به این موفقیت رسید ولی تیمهای زیادی هم در سطوح خیلی بالا هستند که می خواهند به این موفقیت برسند

*نیمار و مسی: نیمار و مسی؟ من بیشتر از کریستیانو، اوزیل و ایسکو خوشم می آید.اینها بازیکنان خانگی ما هستند.هیچ کسی شکی ندارد که مسی و نیمار فوتبالیست های بزرگی هستند ولی من طرفدار بازیکنان خودمان هستم

*بارسا: ما هم سالها، تیم کهکشانی بودیم و هیچ جامی هم نبردیم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من برای تمام تیمهای اسپانیایی بهترین هارا می خواهیم ولی وقتی مقابل بارسلونا مبارزه می کنی، برای آنها بهترین ها را آرزو نمی کنی. چون این به رئال مادرید آسیب می زند.برای من مهمترین چیز، موفقیت تیم است.

*آنچلوتی: هر سرمربی متفاوت است و سیستم بازی و فلسفه و نظم و انسجام و عادتهای متفاوتی دارد. هر سرمربی ای سبک کاری خودش را دارد. ما این دوره تغییر را سپری کرده ایم و می توانم به شما خاطرجمعی بدهم که تیم ما از سبک کاری راضی است و امیدواریم که این روند خوب باشد و جامهای زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 ا 23:23 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.