فرهاد مجیدی و حبیب دهقانی؛ یک داستان دنباله دار تکراری!

http://u.goal.com/274700/274758_heroa.jpg

استقلال غروب پنجشنبه توانست با دو گل اکبرپور و مجیدی، در مقابل تنها گل متوسل زاده داماش را در خانه شکست دهد. اما این همه ی ماجرا نیست. داستان مربوط می شود به تقابل فرهاد مجیدی در نوک حمله و حبیب دهقانی در آخرین منطقه زمین در دو پنجشنبه هم سرنوشت.

برای مرور این تقابل باید بر گردیم به پنجشنبه سوم اسفند ماه نود و یک در ورزشگاه آزادی. جایی که استقلال در برابر نفت آبادان قرار گرفته بود. در آن بازی فرهادی مجیدی در حالی در دقیقه 61 وارد زمین شد که بازی با نتیجه مساوی در جریان بود و استقلال برای صدرنشینی به برد نیاز داشت. اما با آمدن فرهاد ورق به سود آبی ها برگشت. شماره هفت استقلال با یک پاس گلی که چند دقیقه پس از به میدان آمدن به منتظری داد و یک گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند توانست نفتی ها را شکست دهد تا استقلال دوباره در بالای جدول جا خوش نماید.لازم به ذکر است که دروازه بان نفت آبادان در آن بازی کسی نبود جز حبیب دهقانی.

و باز می گردیم به حال، روز پنجشنبه بیست و چهارم امرداد نود و دو در ورزشگاه عضدی رشت. بازهم بازی استقلال در برابر حریف با نتیجه مساوی در جریان بود و فرهاد مجیدی در ابتدای نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین می شود و پس از یک بازی موثر در دقیقه 68 گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه داماش می کند. و البته نکته جالب این گلزنی حضور حبیب دهقانی دروازه بان سال گذشته نفت در چهارچوب دروازه داماش است.

تقابل مجیدی و دهقانی تا اینجای کار با قاطعیت به سود مجیدی به پایان رسیده است. فقط یک نکته باقی می ماند. فصل پیش نفت با دهقانی راهی لیگ یک شد و مجیدی با استقلال مزه قهرمانی را چشید. آیا امسال هم همان سرنوشت در انتظار مجیدی و دهقانی خواهد بود؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 ا 23:2 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.