نکونام : دور همی می‌رویم برزیل خوش بگذرانیم! / امکانش بود از جام جهانی هم انصراف می‌دادند

http://u.goal.com/309300/309394_heroa.jpg

استقلال با نتیجه سه بر یک راه‌آهن را شکست داد و گل سوم این تیم را جواد نکونام زد. اما نکونام در پایان بازی ترجیح داد بیشتر درباره تیم ملی صحبت کند تا استقلال. اردوی تیم ملی دوباره لغو شده و کاپیتان ایران حسابی شاکی است:

 

لغو اردوی تیم ملی در پرتغال؟

جای تأسف دارد همه آرزو داشتند به جام جهانی برویم و حالا که به این مهم رسیدیم این اتفاقات می‌افتد و یکی یکی اردوها لغو می‌شود. خدا را شکر بازی با تایلند رسمی است و آن را نمی‌توانند لغو کنند. اگر تا جام جهانی بازی‌های تدارکاتی و دوستانه‌ خوبی نداشته باشیم نباید توقع داشته باشند در مسابقات پیروز شویم و یا در مسابقات به نحوی عمل کنیم که همه راضی باشند.

با این شرایط تیم ملی به کجا می‌رسد؟

بدون داشتن تدارکات مناسب همین ایرانی که هستیم می‌مانیم و سطح‌مان در حد آسیا است. مسئولان باید نتایج را گردن بگیرند. بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون به نحو احسن وظیفه خود را انجام دادند و تیم را تا جام جهانی بردند و اکنون نیاز به بودجه داریم و وعده‌ها عملی نشده است در حال درجا زدن هستم و حتی روبه عقب می‌رویم همه آرزو دارند به جام جهانی بروند تا امکانات‌شان بیشتر شود اما ما به این مسابقات رفتیم و همه امکانات کمتر می‌شود. فکر می‌کنم اگر شرایطش وجود داشت حتی انصراف هم می‌دادیم.نباید توقع داشته باشیم در جام جهانی مقابل برترین تیم‌های دنیا و بازیکنان، حرفه‌ای عمل کنیم وقتی حمایت نیست باید مسئولان پاسخگو باشند.

کی‌روش امروز خوابش برده بود! به او چه می‌گذرد؟

فکر کنم او ناراحت است وقتی نگاه می‌کند برنامه‌هایش عملی نیست، ناراحت می‌شود. فکر می‌کنم او به این می‌اندیشید باید بدون هیچ تدارکی آخر سال بازیکنان را انتخاب کند و همه دور هم به جام جهانی می‌رویم، دور هم کار می‌کنیم، دور هم خوش می‌گذرانیم و بعد به ایران برمی‌گردیم.

درباره بازی امروز؛ حرفی ندارید؟

فرصت بعد از دیدار با بوریرام کم بود اما به جایی که ما دچار مشکل بدنی شویم در اواخر مسابقه راه‌آهنی‌ها کم آوردند با تلاش‌مان توانستم نتیجه بازی را به خود اختصاص دهیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392 ا 23:9 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.