ادین ژکو در باشگاه دورتموند دیده شد!

سایت گل- در حالی که این روزها شایعاتی مبنی بر فروش روبرت لواندوسکی، مهاجم لهستانی بوروسیا دورتموند در فصل تابستان و جدایی او از جمع زردپوشان به گوش می رسد، مشاهده ادین ژکو ،ستاره بوسنیایی سیتی در باشگاه دورتموند بر این شایعات دامن زده است.

به گزارش گل و به نقل از BVB09.ir؛ پس از انتشار خبرهایی در خصوص مذاکره روبرت لواندوسکی با باشگاه بایرن و توافق میان او و باواریایی ها، طی روزهای گذشته ادین ژکو گلزن باشگاه منچسترسیتی نیز در شهر دورتموند رویت شده است.البته شنیده می شود که سران دورتموند ترجیح می دهند تا لواندوفسکی را به منچستریونایتد بفروشند ولی گویا این بازیکن لهستانی خودش تمایل بیشتری به انتقال به بایرن دارد.

این خبر از سوی باشگاه دورتموند تایید نشده ، ولی به نقل از بیلد، این بازیکن در دفتر میشائیل زورک مشاهده شده است.

گویا سفر ستاره بوسنیایی سیتی به دورتموند، پیش از انتشار خبر جدایی لواندوفسکی از جمع طلایی پوشان در فصل تابستان بوده است.

روزنامه دیلی میل نیز با بازتاب این گزارش به این نکته اشاره کرده که ژکوی 26 ساله هفته ای 120 هزار پوند در منچسترسیتی دریافت می کند ولی او از عدم حضور در ترکیب اصلی تیمش ناامید شده است و شنیده می شود که عزمش را برای جدایی از سیتی جزم کرده .

او دو سال پیش با قراردادی 27 میلیون پوندی از وولفسبورگ جدا شد و به سیتی پیوست. ژکو در طول این فصل نیز در تمامی تورنمنت ها 16 گل برای تیمش به ثمر رسانده ولی حالا خودش را پشت سر تبس و آگوئرو می بیند.

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391 ا 12:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.