مانچینی: من بهترین مربی انگلیس هستم

سایت گل- روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، با معرفی خود به عنوان بهترین مربی انگلیس، به شایعات در مورد آینده در این باشگاه پاسخ داد.

سیتی در حال حاضر با 12 امتیاز فاصله نسبت به رقیب همشهری، در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و امیدهایش برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته بسیار کمرنگ شده است.

اما آنها شب گذشته در دور چهارم جام حذفی، با نتیجه 4-0 لیدز را شکست دادند و مانچو معتقد است دستاوردهای اخیرش در سیتی، کم نظیر است.

او در گفتگو با بی بی سی گفت:"  در 15 ماه اخیر، من بهترین مربی انگلیس بودم. بعضی ها 6 ماه است که می گویند سیتی مربی اش را عوض خواهد کرد؛ گواردیولا خواهد آمد و حالا که او به بایرن رفته، از مربی دیگری نام برده می شود.

من قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و چریتی شیلد شدم. در 15 ماه اخیر، هیچ مربیگری دیگری چنین افتخاراتی را نداشته است. نمی توانم کاری بکنم اما این واقعیت است."

سیتی فصل گذشته با جبران فاصله 8 امتیازی توانست عنوان قهرمانی را از چنگ منچستریونایتد دربیاورد و مانچینی فکر می کند با آمادگی مهاجمان تیم، این اتفاق می تواند تکرار شود.

" امیدوارم آگوئرو تا پایان فصل در همین فرم باقی بماند. اگر سرخیو به همین ترتیب بازی کند و مهاجمان ما به گلزنی هایشان تا پایان فصل ادامه بدهند، رقابت قهرمانی برای ما تمام شده نیست."




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391 ا 13:1 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.