کارانکا:اگر بازی را 11نفره به پایان ببریم خبر روز می شود

 

سایت گل- آیتور کارانکا، دستیار ژوزه مورینیو در رئال مادرید در پایان بازی شنبه شب تیمش مقابل دپورتیوولاکرونیا راضی و خوشحال بود. او در انتهای این مسابقه به تمجید از عملکرد کاکا پرداخت و اعلام کرد که از اخراج دی ماریا متعجب نشده؛ چون اگر رئال یک بازی را یازده نفره به پایان ببرد، این خبر مبدل به خبر روز می شود.

دراینجا می توانید متن صحبت های کارانکا به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

*کاکا و احتمال حضورش در ترکیب اصلی رئال در ال کلاسیکو: باید ببینیم که شرایط بازیکنان در روز یکشنبه چطور است. کاکا حقیقتا خوب است و شرایط روحی اش هم به او کمک می کند

*تعویض ها تیم را قدرتمندتر نکرد: نیمه اول بازی، خوب نبود و در شروع نیمه دوم مجبور شدیم تعویض هایمان را انجام دهیم. به خاطر این تعویض ها نبود که شرایط تیم بهتر شد، بلکه رفتار تمام بازیکنان بود که رئال را به جریان بازی برگرداند.

*اخراج دی ماریا: این خطا برای اخراج یک بازیکن خیلی کوچک بود. اگر یک روز ما یک بازی را یازده نفره به پایان ببریم، خبر روز خواهد شد.

*انگیزه های دپورتیوو:اصلا تعجب نکردم. چون می دانستم که آنها خیلی تلاش می کنند و سرمربی ای دارند که سالهاست مشهور است و ورزشگاه آنها نیز شهرت زیادی دارد. سورپرایز بزرگ این بود که می توانستیم نیمه اول را در حالی که گلهای بیشتری دریافت کرده باشیم، به پایان ببریم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 اسفند 1391 ا 11:9 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.