مدافع سابق رئال: کریس رونالدو از رونالدو برزیلی بازیکن کامل تری است

 

 پاکو پاوون، مدافع سابق رئال مادرید، معتقد است که کریس رونالدو بازیکن کاملتر از رونالدوی برزیلی است.

این مدافع باتجربه که بین سال های 2002 تا 2007 کنار رونالدوی برزیلی در رئال بازی کرد، در گفتگوی اختصاصی با بخش اسپانیایی سایت گل، از تفاوت این دو ستاره صحبت کرد.

" نمی توان رونالدو نازاریو را با کریس رونالدو مقایسه کرد. آنها بازیکنان متفاوتی هستند. رونالدو یک مهاجم بود؛ یک قاتل واقعی. کریس یک مهاجم با ویژگی های بیشتر است و در مناطق بیشتری بازی می کند. او کامل تر است اما رونالدو نازاریو هم بازیکن ویژه ای بود. این روزها کمتر بازیکن شماره 9 وجود دارد. او بهترین بود."




رئالی ها این هفته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل منچستریونایتد قرار خواهند گرفت و پاوون معتقد است که هر دو تیم از شانس برابری برای صعود برخوردارند.

" شانس منچستریونایتد و رئال برای صعود برابر است. منچستریونایتد در سانتیاگو برنابئو به گل رسید و بعد از آن فقط دفاع کرد. امیدوارم در الدترافورد فضاهای بیشتری وجود داشته باشد و رئالی ها بتوانند از آن استفاده کنند. ما تیم بهتری داریم اما  با توجه به اینکه بازی در الدترافورد است، شرایط برابر است"

پاوون که در پیروزی سال 2003 رئال مقابل منچستریونایتد نقش زیادی داشت، در مورد آن دیدار گفت:" ما خاطرات خوبی از الدترافورد داریم. رونالدو در آن دیدار عالی بود. البته بکام دو گل زد اما ما از درخشش رونالدو استفاده کردیم. هرگز نمایش فوق العاده رونالدو در آن دیدار را فراموش نمی کنم.

هواداران منچستریونایتد فوق العاده هستند. آنها همیشه از تیم شان حمایت می کنند. آنها نماینده فوتبال انگلیس هستند. اسپانیا متفاوت است؛ بدتر یا بهتر منظورم نیست. من در آنفیلد هم بازی کردم اما همیشه الدترافورد را ترجیح می دهم."

او همچنین در مورد رافائل واران که در دیدارهای اخیر رئال نمایش های خوبی ارائه داد، گفت:" واران می توان به همه چیز برسد. او خیلی خوب تمرین کرده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. واقعا بازی او را دوست دارم، بازیکنی با ضربات سر خوب، سریع و ماهر."




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391 ا 12:57 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.