جنوا صفر – میلان 2: برد جنجالی


میلان توانست روند خوب نتایج خود را پیش از دیدار این هفته لیگ قهرمانان با بارسلونا نگاه دارد و در خانه جنوا دو بر صفر پیروز شود. آنها موقتا به فاصله دوامتیازی ناپولی، تیم دوم جدول رسیدند.

البته میلان در ورزشگاه لوییجی فراریس خوب نبود ولی توانست دو گل بزند. بازی در حالی دو بر صفر شد که بازیکنان جنوا روی سه صحنه به‌شدت اعتقاد به پنالتی داشتند.

گل اول را جیامپائولو پاتزینی در دقیقه 22 با شوتی عالی از گوشه محوطه جریمه زد. توپ با برخورد به تیر افقی وارد دروازه شد. پاتزینی اندکی پیش از این گل از ناحیه مچ پا مصدوم شد و در دقیقه 25 به ناچار جای خود را به ماریو بالوتلی داد.

سپس سه صحنه جنجالی به فاصله تنها ده دقیقه روی داد. ابتدا کریستین ساپاتا ظاهرا عمدی با دست توپی که به سرعت به سمتش می‌آمد را زد. البته دستان او بسته بود. سپس امبایه نیانگ با دست مانع آن شد که ضربه مارکو بوریلو وارد دروازه میلان شود. در نهایت نیانگ روی یک ضربه ایستگاهی تعادل آندریاس گرانکویست را به هم زد. اما آنتونیو داماتو، داور مسابقه هیچ کدام از این اتفاقات را پنالتی تشخیص نداد.

در ابتدای نیمه دوم بود که چزاره بووو با ضربه ایستگاهی تماشایی خود تیر دروازه میلان را لرزاند.

میلان در دقیقه 60 گل دوم را زد. کرنری که متیو فلامینی به دست آورده بود را ساپاتا مقابل پای بالوتلی قرار داد و او هم آن را وارد دروازه سباستین فری کرد.

هفت دقیقه بعد بود که کوین کنستان با سر به بووو ضربه زد و با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. اما جنوا نتوانست از برتری عددی بهره ببرد و میلان بازی را برد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391 ا 9:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.