پرس(1): دوست دارم روزی زیدان مربی رئال شود

پرس(1):خرید نیمار برایمان 150میلیون یورو آب می خورد؛دوست دارم روزی زیدان مربی رئال شود

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در گفتگو با برنامه ال لارگروی شبکه کادنا سر در مورد مسائل مختلف تیم مادریدی صحبت کرد واز زیدان و مورینیو گرفته تا بازیکنان تیمش و انتقال نیمار به بارسا و مسائل دیگر صحبت کرد.

دراینجا می توانید متن صحبت های پرس را در 3 قسمت مطالعه کنید:

*مورینیو: نیازی نبودکه پولی به او پرداخت کنیم. اصلا این طور نبود که جنجالی ایجاد شده باشد یا بازیکنان او را کنار گذاشته باشند. بازیکنان رئال می گویند که مورینیو بهترین سرمربی ای است که داشته اند

*کاسیاس: از نظر من او بهترین دروازه بان دنیاست ولی خیلی از روزنامه نگاران برای کمک کردن به او، به کاسیاس آسیب رساندند. اعضای کادر مدیریتی نمی توانند دراین ماجرا که او بازی کند یا نه، دخالت کنند.امیدوارم که تاپایان عمر فوتبالی اش اینجا بماند

*نیمار: سه سال پیش ما شانس خریداری اورا داشتیم و می خواستیم از این فرصت بهره ببریم ولی بعد از آن سران سانتوس مانع از جدایی او شدند ونیمار با سانتوس تمدید کرد.ازنظر من او بازیکن فوق العاده ای است و اگر شرایط به نحو دیگری بود،اورا خریداری کرده بودم. می بایست با سران باشگاه سانتوس، با پدر او، با کمپانی ای که 40% سهام او را دارد...با همه اینها مذاکره می کردیم. این خرید برای ما بیش از 150 میلیون یورو آب می خورد و نمی دانم که او با چه مبلغی به بارسا می رود

*خریدهای رئال:اگر نامزد خاصی برای ریاست باشگاه ثبت نام نکند، من روز سه شنبه سان را در دست می گیرم و کار را با موضوع انتخاب سرمربی تیم شروع می کنم. اول از همه با زیدان حرف می زنم. چون شاید مردم باور نکنند ولی ما هنوزباهیچ سرمربی ای مذاکره نکرده ایم. می خواهیم که این کار را زیدان انجام دهد و دوست دارم که روزی او سرمربی رئال شود.زمانی که سرمربی انتخاب شد، او وزیدان تصمیم می گیرند که چه کار کنیم. زیدان مسئول خرید بازیکنان همراه با سرمربی جدید تیم خواهد بود.

*آنچلوتی: ما تا هفته آینده دراین باره صحبت نخواهیم کرد

*یورگن کلوپ: از او خوشم می آید.سرمربی خوبی است.کسانی که فکر می کنند که او گزینه خوبی برای هدایت رئال است دراین باره نظر می دهند. البته بازیکنان او در دورتموندبه مراتب کوچکتر از بازیکنان رئال هستند.

*اتحاد میان بازیکنان رئال:از سال 2000 به بعداین متحد ترین تیمی است که درباشگاه داشته ایم.

*فالکائو: او بازیکن فوق العاده ای است.شنیدم که دارد به موناکو می رود

*لواندوفسکی: او برای تماشای فینال جام حذفی آمده بود. آن روز با هم در مورد زندگی اش صحبت کردیم..نمی دانم نظر او چیست

*مورینیو مجانی از رئال رفت:ما نیازی به پرداخت پول نداشتیم. درمورد کارانکا هنوز مطمئن نیستم که او می رود یا نه..ولی تمام بازیکنان تیم به من گفته اند که مورینیو بهترین سرمربی ای بوده که داشته اند

*انگشت مورینیو در چشم تیتو: او از تیتو عذرخواهی کرده بود

*قدرت مورینیو در رئال: او از همان قدرتی برخوردار بود که سایر سرمربیان نیز همان قدرت را داشتند ولی شخصیت افراد متفاوت است.من هیچ وقت هیچ حرفی به هیچ یک از سرمربیان تیمم نمی زنم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392 ا 20:17 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.